הזדמנות אחרונה לרכוש מחשב TouchPad של HP ב-99 דולרים

החברה תציע את המחשבים למכירה ביום א' הקרוב באתר אי-ביי ● עם זאת, לפני שרוכשים, יש כמה עובדות שכדאי לשים לב אליהן - למשל, שלא מדובר במחשבים חדשים ושניתן יהיה לקנות אותם באמצעות פיי-פאל בלבד

HP הכריזה על הזדמנות אחרונה לרכוש את מחשבי הלוח מדגמי TouchPad, שלא זכו להאריך ימים, במחירי מבצע של 99 דולרים לדגם עם זיכרון בנפח של 16 ג'יגה-בייט או 149 דולרים לדגם עם זיכרון בנפח של 32 ג'יגה-בייט. עם זאת, לפני שממהרים לרכוש אותם כדאי לשים לב גם לאותיות הקטנות.

ראשית, לפני שהמחשבים יוצעו לציבור הרחב במחירי מציאה באי-ביי (eBay), ביום א' הקרוב, 11 בדצמבר, הם יוצעו באופן בלעדי, למשך מספר דקות, לעובדי HP, שייהנו מזכות ראשונים לרכוש אותם. רק לאחר מכן תעלה ההצעה לציבור הרחב. שנית, אין מדובר במחשבים חדשים אלא במחשבים מוחדשים – ומשום כך הם יוצעו רק באי-ביי, על פי ידיעה שהופיעה בטק קראנץ' (TechCrunch). ושלישית, כמות המחשבים המוחדשים שיוצעו במחירים אלה מוגבלת.

עוד כדאי לשים לב לעובדות הבאות: ניתן יהיה לשלם על המחשבים שיירכשו באמצעות חשבונות פיי-פאל (PayPal) בלבד, כל קונה יוכל לרכוש שני מחשבים לכל היותר, על בסיס כל הקודם זוכה, לא ניתן להחזיר את המוצרים, אלא אם הגיעו פגומים, והאחריות מוגבלת ל-90 ימים בלבד. חבילת אביזרים שכוללת נרתיק, עריסת טעינה ומקלדת אלחוטית מוצעת תמורת תוספת של 79 דולרים. עוד הובהר, כי מחשבים אלה לא יוצעו בשום חנות אחרת, פיזית או מקוונת.

מחשבי TouchPad, עם מערכת ההפעלה WebOS, הוצעו למכירה במשך חודשיים בלבד, עד שהחברה החליטה לסיים את פעילות WebOS. באוגוסט הוצע מלאי המחשבים שנותרו בחנויות בסט-ביי (Best Buy) בארצות הברית תמורת 99.99 דולרים. המחשבים מצוידים בצג מגע מרובה נגיעות בקוטר של 9.7 אינץ', במעבד קוואלקום (Qualcomm) בעל ליבה כפולה בקצב שעון של 1.2 ג'יגה-הרץ ובמצלמה קדמית בעלת אבחנה של 1.3 מגה-פיקסל.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. דידי

    בולשיט - לא ניתן לקנות ואין להם למכירה באתר כלום!!

אירועים קרובים