בריטניה: בדיקה זריזה באינטרנט תחליף את תעודת היושר

"השירות החדש יקל על כל הצדדים, ויחסוך למועמדים לעבודה את הצורך להנפיק תעודת יושר חדשה עבור כל מעסיק", מסרה רשות התיקים הפליליים של בריטניה ● ברשות ציינו, כי השירות לא ישנה את האופן שבו מאוחסן המידע אודות התיקים הפליליים, ומסרו כי הוא יוגן בעזרת כלי אבטחת מידע מתקדמים והרשאות קפדניות

רשות התיקים הפליליים של בריטניה, ה-CRB, הציגה שירות חדש המאפשר למעסיקים לבדוק בזריזות באמצעות האינטרנט האם מועמד לעבודה נקי מעבר פלילי, במקרים בהם המשרה דורשת זאת. בכך נחסך למעשה הצורך בהנפקת תעודות יושר וביצוע התהליך הבירוקרטי הכרוך בכך.

המהלך מהווה חלק מתכנית התייעלות שמובילה בימים אלה ראש הראשות, לין פת'רסטון, בעקבות ביקורת חיצונית שנערכה ב-CRB בהוראת הממשלה. לדברי פת'רסטון, "השירות החדש יקל על כל הצדדים, ויחסוך למועמדים לעבודה את הצורך להנפיק תעודת יושר חדשה עבור כל מעסיק. הבדיקה הקצרה והפשוטה באמצעות האינטרנט תשפיע באופן חיובי על בתי העסק בבריטניה ותאפשר להם לשכור עובדים באופן מהיר וקל יותר".

מהרשות נמסר, כי השירות החדש לא ישנה את האופן שבו המידע אודות התיקים הפליליים מאוחסן, וכי הוא ימשיך להישמר במערכות המיחשוב המרכזיות של המשטרה הארצית, המתאפיינות, בין היתר, בכלי אבטחת מידע מתקדמים והרשאות קפדניות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים