בינת תקשורת הטמיעה מערכת אחסון של EMC באוניברסיטת בר-אילן; ההיקף: רבע מיליון שקלים

במסגרת הפרויקט הטמיעה בינת תקשורת את פתרון האחסון ISILON Scale-out NAS של EMC ביחידת מחקר הגנום של אוניברסיטת בר-אילן ● ד"ר ארז לבנון, חוקר גנום באוניברסיטת בר-אילן: "מדע הגנום הנו תחום בעל צורך בעוצמת חישוב גדולה ובניהול נפח נתונים הגדל באופן מעריכי עם השנים. מערכות אחסון מונוליתיות מצריכות, במוקדם או במאוחר, שדרוג של כל המערך, או לחילופין דורשות השקעה גדולה מראש בפתרון שיתמוך בנפחי אחסון עתידיים"

בינת

בינת תקשורת מחשבים, מקבוצת רד-בינת, הטמיעה את פתרון האחסון ISILON Scale-out NAS של EMC ביחידת מחקר הגנום של אוניברסיטת בר-אילן. היקף הפרויקט, שהחל באוקטובר, מוערך בכרבע מיליון שקלים.

ד"ר ארז לבנון, חוקר גנום באוניברסיטת בר-אילן, אמר כי "מדע הגנום הנו תחום בעל צורך בעוצמת חישוב גדולה ובניהול נפח נתונים הגדל באופן מעריכי עם השנים. מערכות אחסון מונוליתיות מצריכות, במוקדם או במאוחר, שדרוג של כל המערך, או לחילופין דורשות השקעה גדולה מראש בפתרון שיתמוך בנפחי אחסון עתידיים".

לדבריו, "חיפשנו פתרון מודולארי ומבוזר, המבוסס על אלמנטים פשוטים המקושרים ביניהם באופן מהיר וחכם. מערכת שתאפשר גידול מודולארי עם שמירה על זמינות גבוהה של המידע, תמיכה בשיתוף קבצים גדולים, ויכולות Tiering לאחסון מידע על פי רמת חשיבות המשתנה לאורך זמן. מערכת EMC ISILON עונה לדרישות אלו".

עופר בתן, מנהל הנדסה בבינת תקשורת, אמר כי "עידן הביג-דאטה מניע את היצרנים לפתח פתרונות מבוזרים ומודולריים המאפשרים גידול סלקטיבי, מהיר וכלכלי בהיבטים הנדרשים בעולם האחסון – נפח, ביצועים ושרידות, ומתוכננים סביב קונספט אחסון גריד. פתרון Scale-out NAS נדרש היום בתחומים רבים, בהם נפחי המידע גדולים במיוחד, כגון מדעים, אנרגיה ומדיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים