כלי חינמי חדש של מיקרוסופט יאפשר סריקת רושעות גם מחוץ למערכת ההפעלה

Windows Defender Offline, שנמצא כעת בבטה, מאפשר זיהוי והסרה של רושעות למיניהן, כולל וירוסים ויישומי rook-kit, שקשה לזהות מתוך מערכת ההפעלה עצמה

מיקרוסופט (Microsoft) הודיעה על הרחבת היצע כלי האבטחה האישיים שהיא מספקת בחינם. כעת מוסיפה ענקית התוכנה לרשימה גם את Windows Defender Offline – כלי חדש שמאפשר לבצע בדיקות אבטחה למחשב מחוץ למערכת ההפעלה, עוד לפני שזו עולה.

הכלי, שמגיע בגרסאות 32 ו-64 ביט ונמצא כעת בבטה, נועד לאפשר זיהוי והסרה של רושעות למיניהן, כולל וירוסים ויישומי rook-kit, שקשה לזהות מתוך מערכת ההפעלה עצמה, במידה והיא נגועה. לכלי מצורף גם קובץ הגדרות משלו, ומיקרוסופט מסרה כי הוא יעודכן מדי פעם.

לאחר הורדת Windows Defender Offline, יש ליצור באמצעותו תקליטור או התקן USB מבוסס פלאש שישמשו לאתחול המחשב. שימו לב שאת התקן האתחול יש ליצור במחשב נקי. לאחר מכן, יש לוודא שהמחשב הנגוע ניגש קודם כל לתקליטור או להתקן ה-USB בזמן האתחול, לפני שהוא ניגש לכונן הקשיח ולמערכת ההפעלה עצמה, ולאחר מכן להפעיל את המחשב מחדש. כעת אמור הכלי לסרוק ולזהות בעיות של זיהום רושעות להציע דרכי טיפול.

הגרסאות הנוכחיות של תוכנות האנטי וירוס החינמיות האחרות של מיקרוסופט, Microsoft Security Essentials ו-Windows Defender, כבר מעודכנות לשימוש עם הכלי החדש, ובמקרה שהן מזהות רושעות שהן אינן מצליחות לנקות, או שמזכירות בהתנהגות ובחותמות שלהן קבצים שזקוקים לטיפול חיצוני, הן אמורות להמליץ על הורדת Windows Defender Offline לצורך בדיקה נוספת.

גרסת הבטה של Windows Defender Offline זמינה להורדה בכתובת הבאה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים