יו-טיוב רכשה חברה שעוסקת ברישוי ותמלוגים

החברה, RightsFlow, מסייעת ליוצרי שירים, חברות להפצת מוזיקה ושירותים של מוזיקה דיגיטלית להשיג הסדרי רישוי ולהסדיר את תשלומי התמלוגים ● "השילוב בין החברות יסייע למאמצים להסדיר את רישוי המוזיקה באתר, על מנת להבטיח שהמשתמשים יוכלו ליהנות מהמוזיקה והיוצרים יוכלו ליהנות מהכנסות", נכתב בהודעה שפורסמה בסוף השבוע בבלוג של גוגל

יו-טיוב (YouTube), חברה בת של גוגל (Google), רכשה את RightsFlow – חברה שמסייעת ליוצרי שירים, חברות להפצת מוזיקה ושירותים של מוזיקה דיגיטלית להשיג הסדרי רישוי ולהסדיר את תשלומי התמלוגים.

"השילוב בין המומחיות והטכנולוגיה של RightsFlow לפלטפורמה הטכנולוגית של יו-טיוב יסייע למאמצים להסדיר את רישוי המוזיקה באתר, על מנת להבטיח שהמשתמשים יוכלו ליהנות מהמוזיקה והיוצרים יוכלו ליהנות מהכנסות", נכתב בהודעה שפורסמה בסוף השבוע בבלוג של גוגל.

בעבר סבל יו-טיוב, שירות הווידיאו המוביל באינטרנט, מתדמית של אתר עמוס בתכנים פיראטיים, אך בעקבות יישום של מערכת סינון מתקדמת משתפים כיום מרבית אולפני הסרטים הגדולים ורשתות הטלוויזיה פעולה עמו. החברה האם, גוגל, חתמה על הסכמי תוכן עם חברות מוזיקה גדולות, אולפני סרטים מהוליווד ואולפנים עצמאיים, שמציעים באתר מוזיקה וסרטים להשכרה.

"אנחנו, ביו-טיוב, מחויבים לפתור את האתגרים הקשורים לזכויות יוצרים באינטרנט", על פי ההודעה שפורסמה מטעם יו-טיוב. "השקענו כבר עשרות מיליוני דולרים בטכנולוגיות לניהול תוכן דוגמת Content ID וביותר מ-3,000 חברות מדיה כבר משתמשים בטכנולוגיה זו. כעת אנו מבקשים להוסיף ולקדם את הנושא".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים