ניצחון משפטי למוטורולה: בית המשפט אסר על אפל למכור מכשירים בגרמניה

הצו שהוצא מורה לאפל להפסיק את המכירה או ההפצה בגרמניה של מכשירים ניידים שיש בהם משום הפרת זכויות בפטנטים של מוטורולה ● הוא עשוי לחול על דגמים מסוימים של מכשירי iPhone ומחשבי iPad, דוגמת iPhone 4 ו-iPad 3G ● עם זאת, אפל הדגישה, כי "אלה שיערכו קניות לקראת החגים בגרמניה לא יתקשו למצוא על המדפים את מחשבי iPad ומכשירי iPhone"

בית המשפט המחוזי במנהיים שבגרמניה קיבל בסוף השבוע את עתירתה של מוטורולה מוביליטי (Motorola Mobility), והוציא צו שמורה לאפל (Apple) להפסיק את המכירה או ההפצה במדינה של מכשירים ניידים שיש בהם משום הפרת זכויות בפטנטים מסוימים של מוטורולה.

הפטנטים שבהם מדובר מתייחסים לטכנולוגיות סלולריות והצו, שהוצא נגד חברת Apple Sales International מאירלנד, חברה בת של אפל שמופקדת על המכירות באירופה, עשוי לחול על דגמים מסוימים של מכשירי iPhone ומחשבי iPad, דוגמת iPhone 4 ו-iPad 3G. "הצו הוצא אמנם נגד החברה שמשווקת את מכשירי אפל בכל אירופה, אך הוא מתייחס רק לשטחה של גרמניה", הבהיר פלוריאן מילר, מומחה לקניין רוחני מגרמניה.

מוטורולה מוביליטי טענה, כי היא מנהלת משא ומתן עם אפל מאז 2007 ואף הציעה לחברה "תנאי רישוי סבירים". כדי לאכוף את הצו, על מוטורולה מוביליטי להפקיד ערבות בסכום של כ-100 מיליון דולרים.

מהחברה נמסר בתגובה להחלטה, כי "נמשיך במאמצינו להגן על הקניין הרוחני שלנו ברחבי העולם". לעומת זאת, דוברת אפל, כריסטין האגט, מסרה ש-"בכוונתנו להגיש מיד ערעור על הצו". היא הדגישה, כי "אלה שיערכו קניות לקראת החגים בגרמניה לא יתקשו למצוא על המדפים את מחשבי iPad ומכשירי iPhone".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. גיא

    תכלס, מאז שמוטורולה התחילו להפציץ עם מכשירים, לדעתי עידן האייפון גם ככה הולך ודועך לו..

אירועים קרובים