גוגל החלה לשלב בין ג'י-מייל למעגלים של גוגל פלוס

החברה ממזגת בימים אלה את המעגלים של גוגל פלוס לממשק של ג'י-מייל, והמהלך יושלם בימים הקרובים ● המשתמשים ימצאו בצד השמאלי של הממשק קישור חדש שיוביל אותם לכל המעגלים המחוברים לחשבון הגוגל פלוס שלהם ● כמו כן, הם יוכלו להוסיף איש קשר למעגלים שלהם באמצעות הממשק של ג'י-מייל

פריצה גדולה. ג'י-מייל

גוגל (Google) הודיעה, כי היא מתכננת למזג את המעגלים של גוגל פלוס (+Google) לממשק של ג'י-מייל (Gmail) וכי היא כבר החלה להציג את התכונה הזאת בחשבונות שירות הדואר האלקטרוני שלה.

המשתמשים ימצאו בצד השמאלי של הממשק קישור חדש שיוביל אותם לכל המעגלים המחוברים לחשבון הגוגל פלוס שלהם. כמו כן, יוכלו המשתמשים להוסיף איש קשר למעגלים שלהם באמצעות הממשק של ג'י-מייל. הקלקה על אי-מייל ממישהו שיש לו גם חשבון בגוגל פלוס תציג בפני המשתמש את הודעות הקיר האחרונות של אותו אדם ברשת החברתית, בצד ימין, לצד הודעת האי-מייל.

Google+ Circles יתפקד גם למיון וסינון דפים. על ידי הקלקה על מעגל יוכלו המשתמשים לראות את האי-מיילים מאותם אנשים באותו מעגל, והקלקה על קישור מרכזי למעגלים יציג את כל האי-מיילים מכל האנשים בכל המעגלים. גם המידע ליצירת קשר יהיה מקושר לגוגל פלוס בעדכון זה של ג'י-מייל. כאשר משתמש בגוגל פלוס מעדכן פרטי התקשרות או פרופיל ברשת החברתית, יופיעו השינויים האלה ברשימת אנשי הקשר בג'י-מייל. המשמעות היא שמשתמשי ג'י-מייל לא ייאלצו לעדכן ידנית פרטים של אנשי קשר והמידע שלהם יהיה תמיד מעודכן בדף הפרופיל התואם בגוגל.

תוספת מעניינת נוספת בעדכון הנוכחי של ג'י-מייל היא היכולת לשתף תמונות שמתקבלות בו בגוגל פלוס. גוגל מתכוונת לחבר את הרשת החברתית שלה למגמה של שיתוף תמונות באי-מייל: כאשר משתמש ג'י-מייל יפתח הודעה שמצורף אליה קובץ ובו תמונה, הוא יוכל לראות כפתור חדש של Share, שממוקם בין View ל-Download. לחיצה עליו תקפיץ חלון שמאפשר למשתמש בגוגל פלוס לצרף הערה יחד עם התמונה ולבחור אילו מעגלים יוכלו לצפות בה.

גוגל פועלת כדי להוסיף את התכונות החדשות לכל חשבונות הג'י-מייל בימים הקרובים. לעומת זאת, משתמשי Google Apps ייאלצו להמתין זמן מה עד שיקבלו אף הם את העדכונים הללו.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים