טוויטר חשפה עיצוב חדש לאתר; לא כל המשתמשים מרוצים

ביום חמישי האחרון חשפה טוויטר עיצוב מחודש, הכולל שינויים בניווט וארגון באתר שלה, באתר הסלולרי, ביישומים ל-iPhone ולאנדרואיד וגם בתוכנת הקליינט TweetDeck ● המראה החדש אומנם מגלם ידידותיות למשתמשים חדשים, אבל דווקא משתמשי iPhone מבכים את אובדנו של היישום הישן

ביום חמישי האחרון חשפה טוויטר (Twitter) עיצוב מחודש הכולל שינויים בניווט וארגון באתר שלה, באתר הסלולרי, ביישומים ל-iPhone ולאנדרואיד וגם בתוכנת הקליינט שלה TweetDeck. הסיבה לשינויים, לדברי החברה, היא הצורך בפישוט, כמו גם הדגשת היכולת לגלות תוכן וקשרים חדשים ומעניינים ועיצוב ידידותי יותר למשתמשים חדשים. השילוב של תמונות ו-ווידיאו בערוץ המרכזי של הדיווחים גם מבטיח לשפר את חוויית השימוש.

מסתבר שחלק ממשתמשי iPhone דווקא מאוכזבים מן השינויים. ג'ון גרובר, יזם טכנולוגי ובלוגר, פרסם פוסט שבו הוא מקונן על מותו של Tweetie, היישום למערכת ההפעלה iOS, שנרכש על ידי טוויטר ב-2010. עד כה, טוויטר בעיקר שדרגה והחליפה את שמו של היישום, אך רוב התכונות הטובות נותרו ללא שינוי, הוא כתב בבלוג שלו.

"כעת", כותב גרובר, "דברים רבים שאהבנו ב-Tweetie נעלמים, בשם המטרה של ממשק משתמש אחיד שנראה כמעט זהה ליישום iPhone טבעי, או ביישום HTML5 לאינטרנט. טוויטר 4.0 ל-iPhone הוא נטול הפתעות, שמחה ותשומת הלב לפרטים שמגיעים ליורש של Tweetie, ובמקום זה מציע מכנה משותף מינימאלי בחוויית השימוש, שלא מגיע לאף אחד".

גם ברנד נובל, מייסד ומעצב PostPost, כלי חיפוש של טוויטר, אמר בראיון ששמע רק תלונות בקשר להיעלמות של אפשרות החיפוש בתוכנת הקליינט ל-iPhone. לאחר שהתנסה בממשק החדש, אמר שהוא נרגע. "אני לא מרגיש שחיבלו בשום דבר מאלה שאני הכי אוהב בטוויטר", הוא אמר והוסיף, כי הוא מאמין שחוויית המשתמש האינטרנטית החדשה תהיה בעלת חשיבות גדולה בשל ידידותה למשתמשים חדשים, שכיום מתבלבלים במציאת התכנים שמעניינים אותם. לדבריו, "זהו צעד גדול לקראת גילוי הערך הגדול הטמון בטוויטר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים