BMC מגייסת עובדים בתחום המיינפריים למרכז הפיתוח שלה בתל חי

החברה תפתח בינואר מסלול הכשרה בן מספר חודשים, שהמצטיינים בו ישולבו בעבודת המרכז ● מהנדסים שיעתיקו במסגרת זו את מקום מגוריהם לגליל העליון יקבלו מ-BMC חבילת סיוע ל-Relocation, הכוללת, בין היתר, עזרה בשכר דירה ובהוצאות ההובלה

BMC הודיעה על הרחבת מרכז הפיתוח שלה בתל חי ועל הכשרת אנשי מקצוע בתחום המיינפריים. החברה אף מציעה למהנדסים שיעתיקו את מקום מגוריהם לגליל העליון חבילת סיוע ל-Relocation, הכוללת, בין היתר, עזרה בשכר דירה ובהוצאות ההובלה.

יש ל-BMC שני מרכזי פיתוח בישראל – ברמת החי"ל בתל אביב ובגן התעשייה בתל חי – והיא מעסיקה בהם כ-400 עובדים. לקראת התרחבות המרכז בתל חי מגייסת החברה למסלול הכשרה מיוחד, שייפתח בינואר ויימשך מספר חודשים, כ-20 מהנדסים בעלי ניסיון בתחום המינפריים או בוגרי מדעי המחשב ללא ניסיון, תוכניתנים או בעלי תעודת הנדסאי תוכנה. בסיום ההכשרה ישולבו הבוגרים המצטיינים כעובדי מרכז הפיתוח של החברה בתל חי.

מרכז הפיתוח של BMC בתל חי הוקם לפני כ-10 שנים ומועסקים בו כ-200 עובדים בתחום פיתוח התוכנה. המרכז מעורב בפיתוח כל מוצרי החברה, ובמיוחד מוצרי הדגל Control-M ו-BladeLogic, שמותקנים באלפי ארגונים ברחבי העולם ומניבים ל-BMC הכנסות של מאות מיליוני דולרים בשנה. התשתית המקצועית של המרכז מבוססת במידה רבה על שיתוף פעולה עם המכללה האקדמית תל חי, הסמוכה אליו, ובמסגרתו שולבו בתוכנית הלימודים במכללה תכנים ומקצועות טכנולוגיים ספציפיים לתחומי הפעילות של BMC, בהם תחום המיינפריים. זאת, באופן שמאפשר לבוגרים להתמחות תוך כדי הלימודים ולהשתלב בעבודה בתומם. כיום, למעלה מ-50% מעובדי מרכז הפיתוח הגלילי של החברה הם בוגרי המכללה.

ליזה מרקשטיין, מנהלת הגיוס של BMC בישראל ומנהלת הגיוס עבור חטיבת מוצרי MSM באירופה, אמרה ש-"אחד האתגרים בשוק הישראלי הוא המחסור ההולך וגובר בעובדים מקצועיים בתחום המיינפריים. לכן, אנחנו מכשירים מהנדסים צעירים בתחום, באמצעות מספר יוזמות ועל ידי שיתוף הפעולה עם מכללת תל חי". לדבריה, "אנחנו מחפשים לתוכנית ההכשרה שלנו אנשים עם שאיפה למצוינות, בעלי יחסי אנוש מצוינים, אחריות, עצמאות, עבודה בצוות, יכולת לעבודה מול מספר גורמים בחברה בארץ ובחו"ל ויכולת למידה עצמית. אלה יכולים להיות תושבי הצפון אך בהחלט גם תושבי המרכז שמוכנים לעבור לגליל".

BMC

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים