אומניטק ביצעה פרויקט וירטואליזציה בחברת Lease4U; ההיקף: יותר ממיליון שקלים

מטרת הפרויקט הייתה לסייע ל-Lease4U בהקמת תשתית מיחשוב שתאפשר להכיל את הגידול העתידי הצפוי בנפחים ובביצועים של החברה, לצד קלות ניהול ● מערך השרתים הפיזי של Lease4U הועבר במסגרתו לסביבה וירטואלית מבוססת VMware על תשתיות מיחשוב של דל

אומניטק (Omnitec) השלימה בימים אלה פרויקט איחוד ומעבר לווירטואליזציה בחברת Lease4U מקבוצת קרסו. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך ביותר ממיליון שקלים.

במסגרת הפרויקט ביצעה אומניטק העברה של 15 שרתים פיזיים לתשתית וירטואלית מבוססת VMware vSphere 4.1, במטרה להשיג חסכון בעלויות התפעול השוטפות של חדר השרתים, קלות הניהול והגדלת כוח המיחשוב. הפתרון יושם על גבי שרתי דל (Dell), תשתית תקשורת מבוססת מתגי Dell PowerConnect ומערכות איחסון מרכזיות מסוג EqualLogic Dell.

מטרת הפרויקט הייתה לסייע ל-Lease4U בהקמת תשתית מיחשוב שתאפשר להכיל את הגידול העתידי הצפוי בנפחים ובביצועים של החברה, לצד קלות ניהול. בעזרת טכנולוגיית Dell EqualLogic, עליה מבוססת תשתית המיחשוב ב-Lease4U, תוכל החברה לבנות מערך איחסון המבוסס על גמישות מרבית ותשלום על פי צריכה בלבד.

לדברי מגי משומר, מנהלת מערכות המידע ב-Lease4U, "עד לאחרונה היו לנו מערכות מבוססות שרתים פיזיים, שהצריכו מערך תחזוקתי שוטף ומורכב. בהתייעצות עם צוות המומחים של אומניטק ובליווי ייעוץ של דל קיבלנו החלטה לעבור לפתרונות של דל, הן באיחסון והן בתשתיות השרתים והתקשורת. העובדה שבמערכות ה-Dell EqualLogic כלולה פונקציונליות אפשרה לנו להוריד את הוצאות הרכש העתידיות הנובעות מההרחבה והגידול הצפויים בשירותי המיחשוב שלנו. היבט חשוב נוסף בבחירת הציוד לפרויקט הוא הצמצום בצריכות החשמל והקירור וכן החיסכון באנרגיה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים