טריפל סי תציע את SAP Business One כשירות במיחשוב ענן

השירות, שהיה עד כה נחלתם של ארגוני SME בלבד, מיועד הפעם לעסקים קטנים, שכוללים בין שלושה ל-30 משתמשים ● החבילות שתציע טריפל סי כוללות כלים לביצוע תהליכים תפעוליים וניהוליים בעסק, דוגמת ניהול פיננסי, ניהול מחסנים, ניהול רכש, ניהול מלאי, תכנון רכש וייצור, ניהול ייצור, בנקים, ניהול מכירות וניהול קשרי לקוחות

טריפל סי חתמה באחרונה על הסכם עם סאפ (SAP) שבמסגרתו היא תציע את פתרון SAP Business One כשירות במיחשוב ענן. החברה תשלב את פתרון ה-ERP כשירות SaaS (תשלום פר שימוש) על גבי הענן שלה.

השירות, שהיה עד כה נחלתם של ארגוני SME בלבד, מיועד הפעם לעסקים קטנים, שכוללים בין שלושה ל-30 משתמשים. החבילות שתציע החברה כוללות כלים לביצוע תהליכים תפעוליים וניהוליים בעסק, דוגמת ניהול פיננסי, ניהול מחסנים, ניהול רכש, ניהול מלאי, תכנון רכש וייצור (MRP), ניהול ייצור, בנקים, ניהול מכירות וניהול קשרי לקוחות (CRM). על פי טריפל סי, השירות לא מצריך השקעה כספית גדולה בתשתיות המיחשוב הנדרשות להפעלת הפתרון וכן לא מצריך תחזוקה שוטפת שלו. בנוסף, יוכלו הלקוחות להוסיף או להוריד מודולים או משתמשים, בהתאם לצרכים המשתנים בארגון, תוך חסכון ניכר בעלויות רישוי קבועות.

מטריפל סי נמסר, כי ישראל הינה המדינה השלישית בעולם שמתחילה ביישום המודל העסקי החדש של סאפ. ניתן יהיה להשתמש ב-SAP Business One במחיר ממוצע של פחות מ-200 שקלים לחודש למשתמש, לעומת רכישת המוצר בעלות של כ-500 יורו בתוספת של 10% לשנה עבור עדכוני גרסאות. מעבר לכך, על פי החברה, המודל החדש שלה מציע, בין היתר, חיסכון ברכישה וניהול חומרה, וכן חיסכון בעדכון גרסאות.

רמי נחום, מנכ" טריפל סי, אמר ש-"SAP Business One היא תוספת מבורכת ללקוחות הקיימים שלנו, כמו גם לשוק רחב מאוד של לקוחות שהיו רוצים לעבור ל-SAP Business One ועד היום לא יכולים היו להרשות לעצמם. טריפל סי תשתף פעולה עם שותפי היישום הקיימים של SAP Business One, שצברו ידע וניסיון רב בעשר השנים האחרונות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים