ארצות הברית: ארבעה הואשמו בפריצה למערכות של 150 מסעדות סאבוויי

הארבעה גנבו פרטי כרטיסי אשראי של 80 אלף לקוחות וערכו בהם קניות בשווי של מיליוני דולרים ● הם ניגשו מרחוק למערכות של נקודות המכירה במסעדות הרשת וב-50 חנויות נוספות באמצעות סריקת מסופים שנעשה בהם שימוש ביישומים מסוימים לגישה מרחוק, ולאחר מכן פרצו באמצעות יישומים אלה, תוך שימוש בשיטה של ניחוש סיסמאות

בכתב אישום פדרלי שהוגש לבית המשפט המחוזי בניו-המפשייר הואשמו ארבעה בעלי אזרחות רומנית בגניבה של מיליוני דולרים, לאחר שפרצו למערכות המשמשות לעיבוד קניות בכרטיסי אשראי ביותר מ-200 בתי עסק.

הארבעה ניגשו מרחוק למערכות של נקודות המכירה (point-of-sale) ב-150 מסעדות סנדוויצ'ים מרשת סאבוויי (Subway) ומ-50 חנויות נוספות ששמותיהן לא צוינו בכתב האישום. הגישה נעשתה באמצעות סריקה של מסופים שנעשה בהם שימוש ביישומים מסוימים לגישה מרחוק, ולאחר מכן פריצה באמצעות יישומים אלה, תוך שימוש בשיטה של ניחוש סיסמאות. על פי כתב האישום, הם גנבו פרטים של כרטיסי אשראי של יותר מ-80 אלף לקוחות והשתמשו בהם כדי לערוך קניות בשווי של מיליוני דולרים.

הארבעה הם אדריאן טיבריו אופרה, בן 27; סיזאר לוליאן בוטו, בן 26; לוליאן דולן, בן 27; ופלוריאן רדו, בן 23. כל אחד מהם נאשם בקשירת קשר לביצוע הונאה במחשבים, הונאה בתקשורת וקשירת קשר לביצוע הונאה באמצעי גישה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים