HP השיקה מערכות אחסון חדשות

תוכנת הגיבוי HP Data Protector משלבת את מנוע StoreOnce למניעת כפילויות ונועדה לספק ביצועים גבוהים ומשאבי גיבוי נתונים יעילים יותר, המשפרים את ניצול האחסון בארגון ● HP X5000 G2 Network Storage System הינו מכשיר NAS המיועד לחברות בגודל בינוני המבוססות על חלונות

12/12/2011 15:50

בשל התפוצצות הנתונים, ארגונים מתמודדים כיום עם בעיות הקשורות בניהול ואחסון מידע. טכנולוגיית דה-דופליקציה, המונעת כפילויות נתונים, מהוות את המפתח לשיפור ניצול האחסון על ידי ביטול כפילות נתונים הקיימים בתוך ארגונים, ממשרדים מרוחקים למרכז הנתונים.

כיום, פתרונות דה-דופליקציה מבודדים את המידע לתוך איים (סילואים) ובכך הופכים להיות קשים לפריסה ובלתי ניתנים לשדרוג. בנוסף, ביצועי היישומים מופרים לעתים קרובות בשל כוח עיבוד משמעותי הנדרש כדי לבצע את פעילויות הדה-דופליקציה. כתוצאה מכך, עלויות החומרה גדלות, זמן אחסון מידע הופך איטי והביצועים של כל המערכת נחותים.

תוכנת הגיבוי HP Data Protector משלבת את מנוע StoreOnce למניעת כפילויות כדי לספק ביצועים גבוהים ומשאבי גיבוי נתונים יעילים יותר, המשפרים את ניצול האחסון בארגון. HP StoreOnce היא טכנולוגיה למניעת כפילויות נתונים, המאפשרת לארגונים למקסם את משאבי ה-IT הקיימים ולספק רמות שירות מחמירות על ידי הטמעה של מנוע סטנדרטי ויחיד של מנגנון דה-דופליקציה, אשר פועל בכל רחבי הארגון מהקצה ועד מרכז הנתונים.

תוכנת הגיבוי HP Data Protector בשילוב של StoreOnce למניעת כפילויות מאפשרת שיפור ביצועים כללי בגיבוי, הפחתת עלויות ה-IT על ידי פריסת המערכות על היישומים הקיימים או שרתי הגיבוי ללא השקעה בחומרה נוספת, הגדלת ניצול צוותי ה-IT באמצעות פריסה וניהול מרחוק של המערכות, עמידה בדרישות תאימות על ידי שימוש בכלים ותהליכים אוטומטיים, צמצום עלויות הרישוי והפחתת העומס על רשת ה- LAN.

מערכות דה-דופליקציה של HP. צילום: פלי הנמר

ארגונים מכל הגדלים מתקשים לנהל את הצמיחה המהירה של מידע האנושי, ובכלל זה אודיו, וידיאו ותכנים – דבר שמעצים את שטחי האחסון. כשמדברים על נתונים, זה הופך להיות קריטי אף יותר, בשל הצורך להבטיח זמינות גבוהה שלהם. אם פעולות אלה אינן נעשה בזהירות, הן עלולות להוביל להשקעות גדולות בחומרה ובמערכים מורכבים.

בנוסף, רבות מהחברות בגודל בינוני פועלות באמצעות שרתים מבוססי מיקרוסופט (Microsoft), בעוד שרוב האחסון המצורף לרשת (NAS) נשען על מערכות הפעלה קנייניות. כתוצאה מכך, הארגונים חייבים להשתמש בכלי ניהול נפרדים למערכים אלה, כמו לדוגמה אנטי-וירוס ויישומי גיבוי שונים עבור מערכות שאינן מבוססות על Windows Server. הפרדה שכזו לא רק מוסיפה עלויות ומורכבות, אלא גם מגבירה את הסיכון של הארגון.

HP X5000 G2 Network Storage System הינו רכיב אידיאלי חדש באסטרטגיה האחודה של HP. המדובר במכשיר NAS המיועד לחברות בגודל בינוני המבוססות על חלונות (Windows). המערכת מונעת את הצורך לשלב פעילות אינטגרציה ידנית עם שאר כלים הנתמכים על ידי חלונות, דבר אשר מבטל את הצורך בחומרה נוספת ו/או במאמץ אדמיניסטרטיבי אחר. המערכת בנויה באשכולות, ולפיכך מבטיחה זמינות נתונים באופן מוגבר. ה-X5000 מגיעה עם כלים לאתחול מהיר ולפריסה מיידית, על מנת להבטיח שהמכשיר פועל בתוך דקות.

יתרונות המערכת כוללים את שיפור היעילות של עובדי המשרד המרוחקים, היכולת להסיט משאבים לפרויקטים קריטיים יותר באמצעות קונסולידציה של חומרה, גישה מהירה יותר לנתונים קריטיים, הגברת היעילות האדמיניסטרטיבית ויעילות האחסון באמצעות כלים מסווגים, תשואה גבוהה יותר על השקעות אחסון – 32 טרה בתוך מארז 3U צפופה ומובנית בטכנולוגיית דה-דופליקציה המפחיתה דרישות קיבולת של עד 40%, סיכון מופחת באמצעות תכונות מובנות של רפליקציות וסנפשוטים המייצרים העתקים של המידע באתרים מקומיים ומרוחקים, הפחתת עלויות האנרגיה באמצעות הפחתת צריכת חשמל של עד 58% וצרכי הקירור של עד 63% והקטנת טביעת הרגל פיזית של עד 50%, באמצעות התכנסות פלטפורמות לתוך מכשיר יחיד 3U.

מערכות אחסון אחוד של HP. צילום: פלי הנמר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים