תוכן שיווקי

המחזור ה-15 של סדנת 4×4 בתחום ה-Storage ייפתח החודש

אנשים ומחשבים, גלאסהאוס וג'ון ברייס - מכללת היי-טק, גאים להכריז על המחזור ה-15 של הסדנה, שיפתח ב-29.12.11

13/12/2011 14:08

גלאסהאוס, אנשים ומחשבים וג'ון ברייס – מכללת היי-טק גאים להכריז על המחזור ה-15 של סדנת 4×4 בתחום ה-Storage, המיועדת לאנשי IT. סדנה זו מלמדת את עולם האחסון ללא הכוונה לספק מסוים. התלמידים יוכלו לשמוע מחברה בלתי תלויה על הפתרונות של כל ספקי החומרה והתכנה המובילים, כולל ניסיון אמיתי hands-on מיישום של פרויקט אחסון משולבים.

בתקופה האחרונה מוצאים את עצמם ארגונים רבים מקדישים יותר ויותר תשומת לב ומשאבים לנושא האחסון (Storage). נושא האחסון התפתח דרמטית בשנים האחרונות, כשחברות מכריזות חדשות לבקרים על טכנולוגיות חדשות ומוצרים חדשים. אם בעבר אנשי ה-IT לא הכירו מושגים כמו iSCSI, SAN, NAS ועוד, הרי שהיום הם חייבים להבין אותם, משום שמושגים אלה משפיעים דרמטית על תקציב ה-IT הארגוני. מסקר שנערך לאחרונה התגלתה עובדה מפתיעה, אשר בבדיקה נוספת אושרה גם בממצאים של חברות המחקר הבינלאומיות, ארגונים מנצלים פחות מ-60% ממשאבי האחסון בקיימים שלהם! בתקופה זו של תקציבים מקוצצים, החסכון שניתן להשיג בנושא האחסון הוא משמעותי ביותר.

מטרות הסדנה: לימוד העקרונות לתכנון ועיצוב מערך האחסון הארגוני ודרך ניהולו בצורה האופטימלית לארגון, לימוד הדרכים והעקרונות לניהול מערך האחסון הארגוני, תוך הורדת מרכיב עלות הבעלות והגדלת רמת השרידות וההתאוששות של הארגון. לימוד השיקולים בבחירת פתרון האחסון הארגוני הטוב ביותר לארגון והצגת הטכנולוגיות הקיימות בשוק בתחום האחסון הארגוני וכיווני התפתחות בתחום.

את הסדנא יעביר גיא לבנברג, CTO בחברת  גלאסהאוס. קהל יעד הוא מנהלי אבטחת מידע, מנמ"רים, יועצי מיחשוב ארגוני ומנהלי תשתיות בארגונים.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לליבנת ג'אן מאנשים ומחשבים בטלפון 03-7330797 או בכתובת המייל הבאה.

אירועים קרובים