תוכן שיווקי

גלובל אקוויטיס ריסרץ': רד האט זוכה בנתח שוק בענן מול מיקרוסופט, סוסה לינוקס ואורקל סולאריס

13/12/2011 14:16
רד-האט

רד האט, הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, ממשיכה לזכות בנתח שוק מול מיקרוסופט, סוסה לינוקס ואורקל סולאריס במרחב מחשוב הענן – כך קובע האנליסט טריפ צ'אודרי מחברת המחקר גלובל אקוויטיס ריסרץ' (Global Equity research).

"רד האט לינוקס נראית כמערכת ההפעלה הבסיסית עבור פרויקטי ענן פרטי של ארגונים רבים. מתוך כל 8 התחלות פרויקטים חדשים, 5 מתבצעות על פלטפורמת רד האט לינוקס, ו-3 מתבצעות על פלטפורמת מיקרוסופט", כתב האנליסט במזכר ללקוחותיו. רד האט ממשיכה ליהנות משעורי זכיות גדלים בפרויקטים חדשים הקשורים ל- Map-Reduce, BigData, ו-BigData Analytics, כתב האנליסט.

צ'אודרי אמר, כי יצרני OEM של חומרה כמו HP, יבמ ופוג'יטסו המשיכו להתקין מראש מערכת הפעלה RHEL 6.0 בשרתים חדשים, ולקוחות התחילו בפרויקטים חדשים של כריית נתונים ווירטואליזציה מעל  HREL 6.0. "לקוחות סוסה לינוקס ממשיכים להגר אל RHEL 6.0 של רד האט. נראה לנו כי לקוחות מעריכים את הטמעת Svirt Security ב-RHEL 6.0 של רד האט כתכונה משמעותית, מה שתורם להחלטת לקוחות סוסה לינוקס לעבור ל- Red Hat Linux 6.0", אמר צ'אודרי.

האנליסט, שנתן דירוג overweight (תשואה צפויה מעל כלל התעשייה) למניית רד האט, צופה כי רווחי החברה ברבעון השלישי יהיו 26 סנט למניה על הכנסות של 288 מיליון דולר, מה שמשקף גידול מול אותו רבעון אשתקד ב-32.3 אחוז ו-22.3 אחוז, בהתאמה. וול סטריט מצפה כי החברה תרוויח 26 סנט על הכנסות של 289.47 מיליון דולר, לפי אנליסטים שנדגמו ע"י תומסון רויטרס.

תחזית צ'אודרי לשנת הכספים 2012 היא רווח של 1.05 דולר למניה על הכנסות של 1.127 מיליארד דולר לעומת השנה שעברה.
אנליסטים בוול סטריט צופים רווח של 1.05 דולר על הכנסות של 1.13 מיליארד דולר לשנת הכספים 2012. "אנו שומרים על דירוג overweight לרד האט, מאחר שהמחקר שלנו מצביע על כך שהחברה עשויה ליהנות מהאצת הכנסות והגדלת רווחיות בטווח של 8 עד 12 חודשים. משקיעים לטווח ארוך צריכים להתייחס אל רד האט כ-overweight", אמר צ'אודרי.

אירועים קרובים