כ.א.ל יישמה פרויקט קניה בטוחה המבוסס על טכנולוגיית CA; ההיקף: מאות אלפי שקלים

עם השלמת הפרויקט, המבוסס על טכנולוגיית Arcot של CA, יכולים 1.5 מיליון לקוחות כ.א.ל לבצע קניה בטוחה באינטרנט באמצעות כרטיס האשראי שלהם ● על מנת להשתמש בשירות החדש, על הלקוח להירשם באופן חד פעמי באתר האינטרנט של כ.א.ל או כחלק מתהליך הרכישה בחנות האינטרנטית ● אלעד סער, מנהל הפרויקט מטעם כ.א.ל: "מערכות CA מאפשרות לנו לאמת את זהות מחזיק הכרטיס בזמן אמת, תוך שמירה על חווית משתמש טובה"

חברת כ.א.ל יישמה פרויקט קניה בטוחה המבוסס על טכנולוגיית Arcot של CA. הפרויקט, שארך כשנה, הוטמע על ידי צוותים של כ.א.ל ו-CA והיקפו מוערך במאות אלפי שקלים.

עם השלמת הפרויקט, יכולים 1.5 מיליון לקוחות כ.א.ל לבצע קניה בטוחה באינטרנט באמצעות כרטיס האשראי שלהם. על מנת להשתמש בשירות החדש, על הלקוח להירשם באופן חד פעמי באתר האינטרנט של כ.א.ל או כחלק מתהליך הרכישה בחנות האינטרנטית. ברכישות הבאות באינטרנט הלקוח יזין את סיסמתו האישית על מנת לאמת את זהות מבצע הרכישה כבעל הכרטיס.

אילן נקש, מנהל מכירות ב-CA, אמר כי "פרויקט קניה בטוחה של כ.א.ל דרש התאמה של המוצר לסביבת מערכות המידע הפועלת בכ.א.ל. לצורך זה נבחר צוות מקבוצת ARCOT של CA, שעיקר התמחותו בביצוע אינטגרציות מסוג זה. הצוות עבד אל מול אפיון שנגזר בין השאר מסטנדרטים שמקורם בחברות כרטיסי האשראי הבינלאומיות כדוגמת ויזה ומאסטרקארד".

לדברי נקש, "כ.א.ל בחרו ליישם את השירות בתצורה של on premise, להבדיל משירות בענן. יישום כזה קיים אצל מספר מצומצם של לקוחות ברחבי העולם".

אלעד סער, מנהל הפרויקט מטעם כ.א.ל, הוסיף כי "יישמנו את פרויקט קניה בטוחה על מנת להגדיל את הביטחון של לקוחותינו בביצוע רכישות באינטרנט. מערכות CA מאפשרות לנו לאמת את זהות מחזיק הכרטיס בזמן אמת, תוך שמירה על חווית משתמש טובה. הטמעת טכנולוגיית CA במערכות הליבה של כאל הייתה אתגר לא קטן שצוותי שתי החברות עמדו בו בכבוד והיום אנו מאפשרים ללקוחותינו לרכוש מוצרים באינטרנט בביטחון".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים