פייסבוק השיקה כלי שמדווח על התנהגות אובדנית

הכלי החדש מאפשר למשתמשים לנהל צ'אט עם יועצים שביכולתם לסייע להם ● ניתן יהיה לדווח על התנהגות אובדנית בלחיצה על קישור מיוחד שנמצא בסמוך לכל פריט תוכן באתר ● בשלב זה מוצע השירות בארצות הברית ובקנדה בלבד

מוחקים - ומתגלים. פייסבוק

פייסבוק (Facebook) השיקה אתמול (ג') כלי חדש למניעת התאבדויות, שבאמצעותו יכולים משתמשים לנהל צ'אט עם יועצים שבאפשרותם לסייע להם, כך נמסר מהחברה. חברים יכולים לדווח על התנהגות אובדנית בלחיצה על קישור לדיווח שנמצא סמוך לכל פריט תוכן באתר ובחירה באפשרות לדיווח על התנהגות אובדנית, מסר פרדריק וולנס, דובר פייסבוק. לפי שעה מוצע הכלי בארצות הברית ובקנדה בלבד.

לאחר הלחיצה יקבל המשתמש שנמצא במצוקה קישור מפייסבוק והוא יוכל לנהל שיחה ישירה עם נציג של הקו החם למניעת התאבדויות בארצות הברית. כמו כן, תינתן אפשרות לשוחח עם הנציג טלפונית, על אף שהכלי מיועד במקור למי שאינם חשים בנוח לפנות מיוזמתם בטלפון. "זו התפתחות טבעית של מנגנון שאנו שוקדים על פיתוחו כבר זמן רב", ציין וולנס והוסיף, כי החברים שידווחו על ההתנהגות האובדנית יקבלו הודעה שמאשרת שהנושא טופל. לעומת זאת, המשתמשים שלגביהם נמסר הדיווח לא ידעו מי דיווח עליהם.

על פי נתונים רשמיים, מדי יום מתאבדים בארצות הברית 100 בני אדם. בשנה שעברה שקלו יותר משמונה מיליון אמריקנים בגילאי 18 ומעלה אפשרות של התאבדות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים