וריפון ישראל מאחדת את החטיבות העסקיות שלה; אודי ויזנר ימונה למנכ"ל החברה

החברה הודיעה כי היא מאחדת את החטיבה המסחרית והחטיבה הקמעונאית שלה וכי ויזנר, ששימש עד כה כמנכ"ל החטיבה הקמעונאית, ימונה למנכ"ל החברה ויעמוד בראש הפעילות המאוחדת ● שמחה גנדלמן, שניהל את החטיבה המסחרית, קודם לתפקיד General Manager לתחום השירותים המנוהלים באזור דרום מזרח אירופה ● לצד הפעילות המאוחדת, תמשיך לפעול באופן עצמאי חברת כספונט, המספקת ומפעילה רשת מכשירי כספומט

וריפון (Verifone) ישראל הודיעה היום (ד'), כי היא מאחדת את החטיבה המסחרית והחטיבה הקמעונאית שלה וכי אודי ויזנר, ששימש עד כה כמנכ"ל החטיבה הקמעונאית, ימונה למנכ"ל החברה ויעמוד בראש הפעילות המאוחדת. שמחה גנדלמן, שניהל את החטיבה המסחרית, קודם לתפקיד General Manager לתחום השירותים המנוהלים (Managed Services) באזור דרום מזרח אירופה.

לצד הפעילות המאוחדת, תמשיך לפעול באופן עצמאי חברת כספונט, המספקת ומפעילה רשת מכשירי כספומט.

עד כה פעלו שתי החטיבות של וריפון ישראל בנפרד, כאשר החטיבה המסחרית הייתה אחראית על פעילות פתרונות סליקה והתבססה על חברת ליפמן, שנרכשה לפני כ-5 שנים, והחטיבה הקמעונאית הייתה אחראית על פתרונות ניהול רשתות קמעונאיות והתבססה על חברת יישומים, שנרכשה לפני כ-3 שנים.

לדברי לייזי ינאי, נשיא וריפון ישראל וסגן נשיא בכיר בווריפון העולמית, "וריפון העולמית נמצאת בתנופה אדירה. ישראל מהווה מודל ליישום שירותים מנוהלים בתחום התשלומים, וזהו כבוד לסניף הישראלי ששמחה גנדלמן נבחר, לאור הצלחתו, להוביל באזור דרום אירופה את יישום המודל. לאור הצמיחה בפעילות וריפון  ישראל בכל התחומים, הזכייה בפרויקטים משמעותיים, והשקה מתוכננת של פתרונות משולבים מבוססי טכנולוגיות חדשות של וריפון ובפרט תשלומים בסלולר, זהו אך טבעי לרכז את הפעילות בחטיבה אחודה תחת הנהלה ממוקדת ותחרותית".

כאמור, את הפעילות המאוחדת יוביל אודי ויזנר, שניהל בעבר את חטיבת ה-ERP  של One1 ושימש בתפקידי ניהול נוספים בתחום ה-IT. ויזנר הוא בעל תואר B.Sc בהנדסת אלקטרוניקה מהטכניון ו-MBA מאוניברסיטת בר-אילן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אורי ארו

    אודי, האיש הנכון במקום הנכון. בהצלחה רבה בתפקיד המשודרג. אורי

אירועים קרובים