תוכן שיווקי

פתרון MDM בענן יכול להביא לחיסכון של מאות אלפי דולרים בהשוואה לפתרונות MDM מסורתיים הדורשים התקנה בארגון

ריבוי פתרונות ה-MDM הקיימים בשוק גורמים לקושי בהשוואה בין הפתרונות השונים, בעיקר בתחומים בהן מוצע הפתרון המתקדם והחדשני של MDM בענן, לעומת פתרון הדורש התקנה וניהול פרויקט מסובך בארגון ● לשם כך יצאה חברת Fiberlink חלוצת פתרונות ה-MDM בענן עם מחשבון משוכלל איתו ניתן לבצע השוואה מודולארית בין ההוצאות הקיימות לאופציה לחיסכון. כלי זה מהווה כלי עזר ראשון במעלה בקבלת ההחלטה

14/12/2011 14:37
Mobility in Cloud

חברת FiberLink, המפתחת את פלטפורמת MaaS360, הודיעה לאחרונה על מחשבון חדש ומשוכלל המסוגל לבצע השוואה מהירה, פשוטה ונוחה של פתרון MDM בענן מול פתרון הדורש התקנה בארגון. פיתוח המחשבון מבוסס על  נסיונה של Fiberlink זה יותר מ-20 שנה בתחום הניידות ויותר מ-8 שנים בתחום ה-MDM בענן.

חברת Fiberlink  חקרה במשך 5 השנים האחרונות מידע רב על עלויות שרותי MDM בארה"ב ובבריטניה ובדקה את כל האלמנטים הנדרשים כדי להטמיע פתרון MDM. המחקר כלל עלויות בתוך הארגון כגון שרתים, גיבוים, שטחי אחסון, הרשאות גישה, כח אדם מיומן, תחזוקה, הדרכות ותמיכה טכנית. המחשבון שבנתה Fiberlink  משקלל נתונים כמספר המכשירים הנדרשים לשירות ומחיר הרישיון המוצע על ידי הספק. בלחיצת כפתור נראה גודל החסכון של הפעלת שרותי ענן אמיתי כשרותי MaaS360, מול שרותי MDM סטנדרטים שהיו מקובלים עד היום.

המימצאים הם חד משמעיים! פתרון בענן חוסך מאות אחוזים בהשוואה לפתרון המוטמע בתוך הארגון ואפילו מבלי לקחת בחשבון עלויות שוטפות מסביב כמו חשמל, שטח אחסון הפתרון ועוד. דוגמה להמחשת החיסכון: בפתרון MDM שעלותו 60$ לרישיון לשנה ודורש 1000 רישיונות – העלות עלולה להגיע ל-356,800$ בשלוש שנים. לעומת זאת, פתרון MDM בענן יעלה כ-187,800$ בלבד. חסכון של 169,000$ בשלוש שנים!!!

עובדה זאת כנראה לא חמקה מעיני הספקים המסורתיים, שהבינו שפתרונות ענן חסכונים יותר ללקוחות, ומנסים לספק פתרונות דמויי ענן ("דמוי ענן" = שרת הכולל  "קופסה המאוחסנת מרחוק") ולא ענן אמיתי כפי שמספקת FiberLink. פלטפורמת MaaS360 היא גם היחידה שמסוגלת לספק מערכת עובדת מלאה באופן מיידי.

לדברי דודו אדי, מנכ"ל MobilityinCloud – נציגת MaaS360 בישראל, "מעתה קל יותר לקבל החלטה לגבי פתרון ה-MDM גם מבחינה פיננסית ועלות/תועלת. המחשבון זמין עבור כל ארגון שמתכנן הטמעת פתרון MDM בארגון ללא כל תשלום, באתר החברה שלנו בכתובת הבאה. שם ניתן גם להירשם ולקבל מידית ללא כל התחייבות ערכת ניסיון ל-30 ימים".

אודות החברה
MobilityinCloud מפיצה בישראל את שרותי Egnyte ,Secure Global Data SIM MaaS360 של FiberLink – חברה אמריקאית, המספקת שירותי אכיפת מדיניות שליטה ובקרה על התקנים ניידים ליותר מ-1.5 מיליון התקנים ברחבי העולם בטכנולוגיה מבוססת "ענן", בכך מאפשרת לארגונים לשמור על מדיניות הארגון גם על מחשבים ניידים ,טלפונים חכמים וטאבלטים שנמצאים מחוץ לרשת הארגונית.

אתר MobilityinCloud

אירועים קרובים