מילות החיפוש הכי פופולאריות בישראל ב-2011: גלעד שליט

המילים "גלעד שליט" היו מילות החיפוש הפופולאריות ביותר בתחום החדשות והאקטואליה בשנה החולפת - כך עולה מסיכום שפרסמה היום גוגל ישראל ● שמו של החייל השבוי, שחזר לביתו באוקטובר האחרון, הוא גם הראשון בקטגוריית האנשים אותם חיפשו הישראלים בגוגל ● במקום השני והשלישי בקטגוריית האנשים נמצאים הזמרים הים תיכוניים עומר אדם ואייל גולן, בהתאמה ● בר רפאלי הגיעה רק למקום השביעי בקטגוריית האנשים, אך הדוגמנית הישראלית יכולה להתנחם בכך שבקטגוריית התמונות היא הגיעה למקום הראשון

המילים "גלעד שליט" היו מילות החיפוש הפופולאריות ביותר בתחום החדשות והאקטואליה בשנה החולפת – כך עולה מסיכום שפרסמה היום (ד') גוגל (Google) ישראל לגבי מילות החיפוש הפופולאריות ביותר במדינה. שמו של החייל השבוי, שחזר לביתו באוקטובר האחרון, הוא גם הראשון בקטגוריית האנשים אותם חיפשו הישראלים בגוגל.

מהסיכום של גוגל, הקרוי Zeitgeist ("רוח הזמן"), עולה כי במקום השני בקטגוריית החדשות והאקטואליה נמצא צמד המילים האח הגדול, ואחריו נמצאות המילים סוריה, איראן ולוב, מה שמצביע כנראה על העניין של הגולש הישראלי במתרחש באזורנו. שאר המילים שהגיעו לעשירייה הראשונה הן אייפון 5, שביתה, הפועל תל אביב, רכבת ובנק הפועלים.

במקום השני והשלישי בקטגוריית האנשים, לאחר גלעד שליט, נמצאים הזמרים הים תיכוניים עומר אדם ואייל גולן, בהתאמה. המוזיקה הים-תיכונית זוכה לייצוג מכובד למדי בקטגוריה זו, כאשר מלבד גולן ואדם ניתן למצוא בעשירייה הראשונה גם את דודו אהרון (מקום שישי) ומשה פרץ (מקום עשירי). שמות נוספים שהתברגו לרשימה הם סלינה גומז (מקום רביעי), שהקדימה את בן זוגה, אליל הפופ ג’סטין ביבר, שהגיע למקום החמישי. בר רפאלי הגיעה רק למקום השביעי בקטגוריית האנשים, אך הדוגמנית הישראלית יכולה להתנחם בכך שבקטגוריית התמונות היא הגיעה למקום הראשון. אחרי רפאלי בקטגוריית האנשים נמצאים הקונדיטורית קרין גורן וכוכב הילדים יובל המבולבל.

בקטגוריית התמונות גילו הישראלים, או הישראליות, נטייה לרומנטיקה: במקום השני, לאחר בר רפאלי, נמצאת המילה פרחים, כאשר המילה Love נמצאת במקום החמישי ואילו המילה לבבות הגיעה למקום השביעי. גם בקטגוריה זו חיפשו הישראלים מידע על גלעד שליט, שהגיע למקום השמיני, לפני דגל ישראל והדרדסים.

מילות החיפוש הפופולאריות ביותר בעולם יופיעו בימים הקרובים באתר ייעודי של Google Zeitgeist, שטרם עלה לאוויר.יצוין, כי הכלים עליהם מתבסס הסיכום השנתי של Google Zeitgeist אינם חושפים חיפושים של גולשים אינדיבידואליים או משקפים מספר אבסולוטי של ביצוע חיפושים. מדובר בריכוז של שאילתות אנונימיות אשר בוצעו על פני פרק זמן מוגדר.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים