תוכן שיווקי

יבואן CROCS בישראל בחר במערכת SupeRep של חברת WRNTY לניהול מערך המכירות הסיטונאי של החברה

18/12/2011 14:16

קולנוע חדש בע"מ, היבואן הרשמי של CROCS בישראל, בחר להטמיע את SupeRep – אפליקציית ה-iPad של חברת WRNTY לניהול מערך המכירות הסיטונאי של החברה. מערכת SupeRep של חברת התוכנה WRNTY מספקת פתרון מלא לאנשי המכירות בשטח ולמנהל המכירות. המערכת מבוססת על שרתי "ענן" מאובטחים ועושה שימוש ב-iPad כממשק ידידותי למשתמש הקצה. האפליקצייה מחליפה כיום בארגונים רבים את המסופון ששימש עד כה את אנשי המכירות, בכלי מודרני ומתקדם בהרבה.

"הרבה זמן רצינו להתקדם", אומר מיכאל הורביץ, משנה למנכ"ל קולנוע חדש, "המחשבים הניידים לא נתנו לנו פתרון אמיתי ונוח לאנשי השטח. כשהגיע ה-iPad הבנו שזה הפתרון הנכון, בעיקר בזכות נוחות ההפעלה וחיי הסוללה הארוכים. לאחר סקר שוק, הגענו ל-WRNTY, שהיא השחקן המנוסה ביותר בארץ בתחום הזה, עם ממשק מלא לפריוריטי. קיבלנו המלצות חמות מלקוחות בענף שלנו, בדקנו היטב את המוצר עם אנשי המכירות שלנו, והם פשוט אהבו אותו".

"שמחנו מאוד שקולנוע חדש והמותג CROCS הצטרפו לרשימה ההולכת וגדלה של מותגים שבחרו להטמיע את SupeRep כפתרון iPad למערך סוכני המכירות שלהם. אני בטוח ש-SupeRep יעזור לקולנוע חדש להגדיל את התפוקה של אנשי המכירות ואת המכירות הכוללות של החברה כפי שקרה ללקוחות אחרים של WRNTY", מסכם יוסי רוטלוי, סמנכ"ל WRNTY.

SupeRep מאפשר לסוכני מכירות לבצע הזמנות בנקודת המכירה תוך דפדוף בקטלוג אלקטרוני על ה-iPad, המציג באופן עשיר ומלא את מגוון המוצרים. כל נתוני כרטיס הלקוח, חובות פתוחים ואובליגו, זמינים לאיש המכירות בלחיצת כפתור אחת וללא תלות בחיבור קבוע לרשת האינטרנט. האפליקצייה, למעשה, משלבת את כל הפונקציונליות שנתנו עד כה המסופונים לאנשי המכירות, יחד עם קטלוג ויזואלי מרהיב ודינאמי, ועם נוחות שימוש השמורה רק ל-iPad.

WRNTYה-Back Office של האפליקציה מאפשר למנהל המכירות בחיבור אינטרנטי מאובטח לעקוב אחרי הביצועים של אנשי המכירות, לשלוט באופן מלא על תהליך ביצוע ההזמנה, לנהל מחירונים ומבצעים, לנהל יעדי מכירות, לצפות בהיסטוריית המכירות, לשלוח הודעות לאנשי המכירות ועוד.

SupeRep מתממשק בקלות ובאופן מאובטח עם מערכת ה-ERP של הארגון. החברה מספקת, כחלק אינטגרלי מהמוצר ובהתאם לצרכי הלקוח, ממשקים מלאים ל-"פריוריטי", SAP ,MS Dynamics NAV, "חשבשבת", "אופנת תוכנה" ועוד.

אנוש יהודאי, יועץ למערכות מידע תפעול ולוגיסטיקה, המייעץ לעסקים רבים בתחום הסיטונאות, הקמעונאות והאופנה, מגדיר את הפתרון החדשני של WRNTY כ-"חלק משינוי יסודי שחולל ה-iPad והטאבלט למיחשוב מערך המכירות הסיטונאי. אני ממליץ לכל מי שמפעיל סוכני שטח בשיטת ה-PreSale לעבור לאפליקציית iPad. נכון להיום, בגלל הנסיון, ההשקעה הממוקדת במוצר, והפעילות הבינלאומית, WRNTY היא ללא ספק השחקן המוביל בתחום".

חברת קולנוע חדש בע"מ היא המפיצה הבלעדית של מוצרי קרוקס בישראל . כמו כן, הינה יבואנית בלנסטון – המגף האוסטרלי, כובעי ברמה, כפכפי אושן מיינדד, נעלי GLAGLA, מגפי EMU, תיקי TIMBUK2 ועוד מותגים.

WRNTY היא חברת תוכנה המתמחה במתן פתרונות לחברות יבואניות, מפיצים ולמערכי מכירות. לחברה פעילות בינלאומית ענפה בארצות הברית מדינות אירופה ודרום אמריקה. בשנה האחרונה הרחיבה החברה את פעילותה בישראל. ובין לקוחותיה נמנים קבוצת SAKAL, חברת האופנה גוטקס, קבוצת לפידות, PIONEER ועוד.

למידע נוסף על אפליקציית SuperRep של WRNTY

אירועים קרובים