אדוונטק הטמיעה מערכת ניהול לטכנאי השטח של 013-נטוויז'ן; ההיקף: מיליון שקלים

המערכת, "פורטל טכנאים" מבית קליקסופטוור, מתממשקת למערכות ה-CRM והתפעול הארגוניות של 013-נטוויז'ן ● היא מאפשרת לטכנאים לקבל, באמצעות מכשירים ניידים, משימות והוראות עבודה, וכן לדווח בזמן אמת על פעולות המבוצעות באתר הלקוח

משווקת ומיישמת את פתרונות SAP Success Factors. אדוונטק

אדוונטק סיימה פרויקט להטמעת מערכת ניהול של קליקסופטוור ב-013-נטוויז'ן. המערכת, "פורטל טכנאים", מיועדת לטכנאי השטח של החברה. היקף הפרויקט נאמד במיליון שקלים.

המערכת שהוטמעה מתממשקת למערכות ה-CRM והתפעול הארגוניות ומאפשרת לטכנאים לקבל, באמצעות מכשירים ניידים, משימות והוראות עבודה. כמו כן, היא מאפשרת להם לדווח בזמן אמת, בלחיצת כפתור, על פעולות המבוצעות באתר הלקוח.

מ-013-נטוויז'ן נמסר, כי המערכת מאפשרת לה לשפר את השירות ללקוחות, לקצר את זמני התגובה ולייעל את פעילותו השוטפת של מערך הטכנאים בחברה, תוך בקרה שוטפת על מתן מענה לתקלות וקריאות שירות בזמן אמת.

לדברי רפי פורן, סמנכ"ל התפעול של 013-נטוויז'ן, "המערכת סייעה לנו לשפר באופן משמעותי את גמישות המענה ללקוחות. מערכי המכירות וההתקנות יכולים כעת להציע ללקוחות מימוש התקנה בזמני מענה קצרים ולהתמודד טוב יותר עם הבקשות שלהם לשינוי מועדי התקנה. כמו כן, המערכת קיצרה באופן משמעתי את זמן השהייה של הטכנאי בבית הלקוח ואת זמן הטיפול בבעיות השונות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים