קומסיין תספק את קוראי הכרטיסים לתעודות הזהות החכמות; היקף הפרויקט: יותר ממיליון שקלים

החברה זכתה במכרז של משרד הפנים להנפקת קוראי הכרטיסים, שיאפשרו את השימוש בתעודות הזהות החכמות הלכה למעשה ● הקוראים יחולקו בחינם ל-100 אלף האזרחים הראשונים שישתתפו בפיילוט של פרויקט תעודות הזהות החכמות ● קומסיין מרחיבה בעקבות הזכייה את מערך השירות הטלפוני שלה, על מנת לטפל בפניות הרבות שצפויות להתקבל

חברת קומסיין (Comsign) זכתה במכרז של משרד הפנים לאספקת קוראי כרטיסים חכמים למשתמשי תעודות הזהות החכמות. היקף העסקה נאמד ביותר ממיליון שקלים.

לאנשים ומחשבים נודע, כי החברות שאותן ניצחה קומסיין במסגרת המכרז הן פולימיל, סינאל, גטר וקומפיוטר גארד.

קוראי הכרטיסים יאפשרו את השימוש בתעודות הזהות החכמות הלכה למעשה. קומסיין התחייבה, כי מערך התמיכה שלה יספק את התמיכה הטלפונית לאזרחים אשר יתקשו בהפעלת השירות. החברה נערכת בימים אלה להרחבת השירות הטלפוני, שתומך כיום בכ-70 אלף מחזיקי כרטיסי וקוראי חתימות. הכוונה היא להקים מערך תמיכה נפרד ומשוכלל בתוך מערך התמיכה הטלפונית של קומסיין.

הקוראים יחולקו בחינם ל-100 אלף האזרחים הראשונים שישתתפו בפיילוט של פרויקט תעודות הזהות החכמות. טרם פורסם מועד תחילת הפיילוט.

במשרד הפנים אישרו את דבר הזכייה של קומסיין וציינו, כי החברה זכתה לאחר שעמדה בכל דרישות המכרז.

לדברי זאב שטח, מנכ"ל קומסיין, "הזכייה במכרז משתלבת היטב במימוש חזון מהפכת החתימה האלקטרונית והעולם ללא נייר, שקומסיין מעורבת בו מזה כמה שנים".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. X

    הכל בזכות יורם בחור משכמו ומעלה שעושה את העבודה בשקט.

אירועים קרובים