ההרכב של מוטי גוטמן

במוצ"ש האחרון נערך מופע הבכורה של "הקומה השלישית" במועדון הג'ז והבלוז שבלול שבנמל ת"א. המופע עליו עבד ההרכב במהלך חצי שנה כלל קולאז׳ מוסיקלי המקיף מנעד רחב של סגנונות ובהם ג׳ז, בלוז, פופ ישראלי ולועזי ורוק. בהמשך, יארח המופע זמרים ומבצעים נוספים. הדגש הוא על יצירה ואלתור וירטואוזי על הבמה, בזמן אמת.

שמו של ההרכב, "הקומה השלישית", בא משמו של חדר החזרות הממוקם בקומה השלישית במטריקס. ההרכב הוקם לפני חמש שנים, על ידי מוטי גוטמן, הפסנתרן, ומנכ"ל החברה מיומה הראשון ועד היום – עשור שלם של הישגים. הגרעין המייסד התחיל במטריקס וכלל לצידו של מוטי גוטמן על הקלידים, את הסקסופוניסטית לירון ברימר מצוות CTO (של רנית זקצר) והבסיסט יוני רוזנטל מחטיבת המוצרים. בהופעה בשבלול ניגנו גם המתופף יקי זומרשטיין מחברת כלנית, החלילן אלון ממלוק, מנהל ההדרכה של פרטנר, והגיטריסט עומר עידן, סטודנט למוסיקה.

המופע בשבלול מהווה את תחילתו של מסע הופעות, כאשר ההכנסות יתרמו לנזקקים. יוצרים ומבצעים מקהילת ה-IT מוזמנים למפגש היכרות ולאודישן. בנוסף למוסיקה יתארחו במופעים הבאים מספרי סיפורים, קוסמים ומרצים מרתקים. בקיץ יערכו ההופעות על הגג של מטריקס בהרצליה, ובעונה הגשומה במועדונים, כמו השבלול.

מוטי גוטמן מכריז על הפתיחה של סדרת מופעים לתועלת הציבור

מוטי גוטמן מכין את ה-"נאמבר" הבא

לירון ברימר על הסקסופון ויוני רוזנטל על הבס

אלון ממלוק נותן בחליל

יקי זומרשטיין על התופים

עומר עידן, הסטודנט למוסיקה, פורט על הגיטרה וגוטמן ממשיך להוביל

נצפתה. שירי גוטמן בת ה-16. זמרת אורחת. מוכרת לקלידן, מוטי גוטמן, אביה

הקהל מתחמם וההרכב מתלהב

ההרכב המתלהב מודה לקהל לאחר ההדרן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים