פלאפון מכפילה את מהירות הגלישה ברשת שלה לעד 42 מגה-ביט לשנייה

המהלך כולל הגדלה משמעותית של קיבולת הרשת תוך הרחבת התמסורת במאות אתרים ברחבי הארץ ● כל האתרים החדשים, שנרכשו מאריקסון, הינם תומכי LTE והם יצטרפו למאות אתרים אחרים שכבר שודרגו למהירות של עד 21 מגה-ביט לשנייה

בית המשפט הותיר את החלטת משרד התקשורת על כנה. פלאפון

פלאפון הודיעה היום (ב'), כי הכפילה את מהירות הגלישה ברשת שלה, High Speed GSM, לקצב של עד 42 מגה-ביט לשנייה. המהלך נעשה כשנה וחצי לאחר השדרוג הקודם, שבמסגרתו הועלה קצב הגלישה ברשת של החברה לעד 21 מגה-ביט לשנייה.

השדרוג הנוכחי כולל הגדלה משמעותית של קיבולת הרשת תוך הרחבת התמסורת במאות אתרים ברחבי הארץ. כל האתרים החדשים, שנרכשו מאריקסון (Ericsson), הינם תומכי LTE. הם יצטרפו למאות אתרים אחרים שכבר שודרגו למהירות של עד 21 מגה-ביט לשנייה.

שדרוג הרשת יאפשר גלישה מהירה יותר, ובכלל זה הורדת סרטים, קבצי מוזיקה ותמונות במהירות רבה יותר. כמו כן, היא תאפשר לפלאפון להציע שירותים בעתיד.

יש לציין, כי רוב מכשירי הקצה – מודמים, סמארטפונים וטאבלטים – אינם תומכים במהירות זו לפי שעה, ובמסגרת ההשקה תציע פלאפון נטסטיק מדגם Novatel MC547 התומך בהורדת נתונים של עד 42Mb לשנייה והעלאת נתונים עד 5.76Mb. מחיר הנטסטיק יהיה 29.9 שקלים לחודש למשך 36 חודשים, וחבילת הגלישה הינה במודל של גלישה חופשית במחיר 199 שקלים לחודש. לרגל השקת הרשת, הנטסטיק המתקדם יהיה במתנה בחיוב-זיכוי.

גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, אמר במסיבת עיתונאים שנערכה לכבוד השקת הרשת החדשה ש-"פלאפון מכפילה היום את המהירות כצעד ראשון בדרך לדור הרביעי. בכך אנחנו משמרים את היתרון התחרותי שלנו. בהמשך נוכל להציע רשת מתקדמת משולבת, שחלקה +HSPA, על בסיס 21 ו-42 מגה-ביט לשנייה, וחלקה האחר יהיה ב-LTE, בקצב של עד 100 מגה-ביט לשנייה".

לדברי שרון, "המגמות הגלובליות של צמיחה מואצת בשימושים באינטרנט הסלולרי והדרישה ההולכת וגוברת לרוחב פס באות לידי ביטוי גם בישראל. החדירה המסיבית של הטלפונים החכמים הגבירה את השימושים ואת הצורך בחוויית גלישה מהירה ואיכותית מכל מקום. בשלוש השנים האחרונות השקענו כמיליארד וחצי שקלים בהקמה ושדרוג שוטף של הרשת שלנו, כולל הקמת אתרים והוספת קיבול, על מנת להמשיך ולספק בין היתר את הביקושים הגוברים לדטה ולהיות צעד אחד לפני כולם".

מחקר: פלאפון – המהירה בארץ לגלישה בנטסטיק

מפלאפון נמסר, כי לקראת השקת הרשת החדשה ביצע מכון המחקר Market Watch, בהנהלת פרופ' אבינועם ברוג, בדיקות מהירות לגלישה במחשבים ניידים באמצעות מודמים סלולריים. במחקר נמצא, כי ב-94% מהאתרים שנבדקו, מהירות הגלישה הממוצעת בנטסטיק של פלאפון הייתה הגבוהה ביותר, לעתים עד פי 30 מהמודמים המתחרים.

כמו כן, פלאפון הציגה היום במסיבת העיתונאים מערכת PCRF (ר"ת Policy and Charging Resource Function) של אריקסון לניהול משאבי רשת הנתונים. המערכת שולבה ברשת החדשה ותאפשר לפלאפון להציע פתרונות ניהול דטה בטלפונים חכמים ובמחשבים ניידים, ללקוחות פרטיים ועסקיים. בין הפתרונות שיוצעו נכלל ה-Turbo Button, שמציע את הגברת מהירות גלישה ללקוח לפרק זמן מוקצב מראש, וכן פתרון גלישה ללקוח עסקי שמאפשר לו לפצל שימושים לפי פרטי ועסקי.

במסגרת ההשקה הודיעה פלאפון, כי תכפיל את מהירות הגלישה במתנה לשנה, באמצעות החזר מלא, למצטרפים חדשים במגוון תוכניות. מנוי שירכוש חבילת שני מגה-ביט לשנייה יוכל לגלוש במהירות של עד ארבעה מגה-ביט לשנייה, מי שירכוש חבילת ארבעה מגה-ביט יגלוש במהירות של עד מגה-ביט ולקוח שירכוש חבילת שמונה מגה-ביט לשנייה יוכל לגלוש במהירות של עד 16 מגה-ביט לשנייה.

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים