עמינח תטמיע את מערכת SAP Business One; ההיקף הכספי: כחצי מיליון שקלים

הטמעת מערכת ה-CRM תאפשר לכל חנויות עמינח בניית מאגר נתונים משותף, שיביא לתמונת לקוח אחידה לכל אורך ורוחב הפעילות מולו ● במקביל, הטמעת מודול ניהול השירות תאפשר למשתמשים למצוא באופן מידע בכל רובדי הפעילות העסקית ● תהליך ההטמעה יבוצע על ידי חברת קומפליט פתרונות עסקיים, והוא צפוי לארוך כארבעה חודשים ולספק מענה ל-80 משתמשים

עמינח תטמיע בתקופה הקרובה את מערכת SAP Business One. תהליך ההטמעה יבוצע על ידי חברת קומפליט פתרונות עסקיים, והוא צפוי לארוך כארבעה חודשים ולספק מענה ל-80 משתמשים. ההיקף הכספי של הפרויקט עומד על כחצי מיליון שקלים

הטמעת מודול ניהול הזדמנויות (מערכת ה-CRM) של SAP Business One תאפשר לכל חנויות עמינח בניית מאגר נתונים משותף, שיביא לתמונת לקוח אחידה לכל אורך ורוחב הפעילות מולו. במקביל, הטמעת מודול ניהול השירות תאפשר למשתמשים למצוא באופן מידע בכל רובדי הפעילות העסקית.

רוני שוורץ, מנכ"ל עמינח, אמר ש-"הפתרון יאפשר התייעלות בתהליכי השירות שלנו ויספק לנו יכולת לתת מענה מהיר, מיידי ואיכותי ללקוח. הוא אף יאפשר לנו מדידה כמותית של תוצרי המהלכים השיווקיים שלנו ומעקב אחר מדדי המכירות".

בר איינהורן, מנהל מכירות בקומפליט פתרונות עסקיים, אמר ש-"ייחודיות הפרויקט היא בסדר ביצוע השלבים. תחילת הפרויקט ביישום והטמעת מודול CRM לניהול מערך הזדמנויות המכירה של עמינח. בשלב ב' יוטמע מודול השירות, שמטפל בלקוחות שרכשו את מוצרי החברה. בשלב ג' יש כוונה להטמיע את המערכות הפיננסיות והלוגיסטיות של סאפ, במקום המערכות הקיימות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים