תוכן שיווקי

פתרון התוכנה של FIS מבית סאפיינס זכה בפרס המצוינות מטעם חברת האנליסטים Celent

הודות לפונקציונאליות הנרחבת שלו, הפתרון נחשב למוביל מסוגו בצפון אמריקה

20/12/2011 15:28
רוני על-דור, מנכ"ל סאפיינס

חברת התוכנה סאפיינס, ספקית גלובאלית של פתרונות תוכנה חדשניים לשוק הביטוח, הנסחרת בבורסות ת"א ונאסד"ק, מדווחת היום, כי פתרון התוכנה לביטוח חיים – ALIS של FIS – זכה במקום הראשון בתחרות המצוינות שנערכה מטעם חברת האנליסטים Celent. פתרון התוכנה ALIS הוכר על ידי חברת האנליסטים הגלובאלית כבעל הפונקציונאליות הנרחבת ביותר בשוק פתרונות התוכנה לביטוח חיים בארה"ב, ובשל כך זכה לניקוד הגבוה ביותר בדוח החדש של Celent אשר סקר ודירג את מערכות ביטוחי חיים ובריאות בצפון אמריקה בשנת 2011.

קארן מונקס, אנליסטית מחברת Celent, השותפה לכתיבת הדוח, ציינה כי "ALIS מציגה עושר פונקציונאלי במערכת לניהול פוליסות, עבור מגוון ביטוחי חיים ופנסיה, פרטיים וקבוצתיים". מונקס הוסיפה, כי "המוצר החל פעילותו בצפון אמריקה רק בשנת 2009, ותוך זמן קצר הצליח להרחיב באופן ניכר את בסיס הלקוחות. השיפורים האחרונים שחלו בממשק המשתמש של ALIS מאד אטרקטיביים ללקוחות הביטוח, והביאו את ממשק המשתמש לרמה שלא ניתן לראות כמותה במערכות רבות אחרות לניהול פוליסות ביטוחיות".

הדוח סקר 18 פתרונות שונים לביטוח חיים, בריאות ופנסיה, ודירג אותם. הדוח הסתמך על מידע שניתן על ידי הספקים וכן על מידע שהתקבל מלקוחות. הדוח מציג את מיקומם היחסי של כל אחד מהפתרונות שנבדקו ב-4 קטגוריות: טכנולוגיה מתקדמת, עושר פונקציונאלי, בסיס לקוחות ואיכות השירות.

בתגובה לזכייה, אמר רוני על-דור, נשיא ומנכ"ל סאפיינס: "אנו גאים בבחירה זו, אשר תואמת את הערכתנו למוצר ולחברת FIS אשר רכשנו לאחרונה. המוצר, אשר הושקעו בו שנים רבות של ניסיון ופיתוח, מקבל כעת הכרה רשמית עבור עושרו הפונקציונאלי. אנו נמשיך להשקיע ולהרחיב את הפתרון על מנת להגדיל את נתח השוק שלנו ולתפוס עמדה מובילה בשוק המערכות לניהול ביטוחי חיים".

סאפיינס, מקבוצת פורמולה מערכות, הינה ספקית עולמית של פתרונות תוכנה לחברות ביטוח, המאפשרים לחברות להסתגל במהירות לשינויים, וזאת תוך הפחתת ההוצאות. החברה הנה בעלת ותק רב בעבודה עם חברות ביטוח בינלאומיות, ממשלות ובנקים. החברה מעסיקה למעלה מ-750 עובדים ופועלת בצפון אמריקה, אירופה, אסיה וישראל.

אירועים קרובים