GSTAT הישראלית הטמיעה מערכת להצעת הטבות ברשת אסלונגה האיטלקית; ההיקף: 2.5 מיליון שקלים

המערכת שהוטמעה, GSTAT Next Best Offer, מאפשרת לרשת החנויות של החברה להמליץ לכל חבר מועדון על ההצעות הפרסונליות המתאימות לו ביותר, כהצעה שיווקית ממוקדת מהמוצרים הנמכרים ברשת ● המלצות המערכת מתבססות על ניתוח אוטומטי של פרופיל ההתנהגות והצריכה של כל לקוח ועל שימוש באלגוריתמי Data Mining

GSTAT הישראלית מבצעת בימים אלה פרויקט הטמעה של GSTAT Next Best Offer בחברה האיטלקית אסלונגה. מדובר במערכת המאפשרת לרשת החנויות של החברה להמליץ לכל חבר מועדון על ההצעות הפרסונליות המתאימות לו ביותר, כהצעה שיווקית ממוקדת מהמוצרים הנמכרים ברשת. ההיקף הכספי של הפרויקט נאמד ב-2.5 מיליון שקלים.

ההמלצות הפרסונליות מודפסות בחנויות הרשת ויכולות לשמש בסיס לקופונים ממוקדים שיישלחו לבית הלקוח. הן מחזקות את הקשר של הרשת וחברי המועדון ומשמשות כלי שימור שאמור למשוך את הלקוחות לחזור ולבקר ברשת. המלצות המערכת מתבססות על ניתוח אוטומטי של פרופיל ההתנהגות והצריכה של כל לקוח ועל שימוש באלגוריתמי Data Mining.

אורי דוידוביץ', סמנכ"ל הפיתוח עסקי של GSTAT, אמר ש-"לקוחות המשתמשים יותר מאי פעם ב-Data Mining ואנליזה מתקדמת, ונהנים מגידול בהכנסות בעקבות כך".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. יונתן

    כל הכבוד לאימפריה. סוף סוף מכירה ראשונה באירופה אחרי 6 שנים של נסיונות.

אירועים קרובים