תוכן שיווקי

גורמים טכנולוגיים רשמיים בממשל האמריקאי קבעו כי MaaS360 הוא פתרון האבטחה הטוב ביותר

מנהלי IT במגזר הציבורי בארה"ב הכירו בפתרון הענן של Fiberlink כמוביל בניהול יישומים והגנה על מידע ממשלתי

21/12/2011 15:34
Mobility in Cloud

Fiberlink, החברה בעלת פתרון MaaS360 המבוסס ענן המוביל בתחום ניהול התקנים ניידים וניהול יישומים, הכריזה היום, כי פלטפורמת MaaS360 נבחרה ע"י העמותה לחקר הטכנולוגיה האינטרנטית הממשלתית (GTRA) כ-"פתרון האבטחה הטוב ביותר". GTRA הינה עמותה שלא למטרות רווח, המורכבת מאישים מהמגזר הציבורי והפרטי השמים דגש על פיתוחה והצלחתה של קהילת הטכנולוגיה האינטרנטית הממשלתית בארה"ב. MaaS360, המבוסס ענן, מספק למספר סוכנויות פדרליות כלי ניהול מידע מתקדמים ואכיפת מדיניות ארגונית הכוללת שמירה והצפנה של אפליקציות ותוכן המכיל מידע ממשלתי רגיש על פני כלל המכשירים הניידים, סמארטפונים, טאבלטים ומחשבים ניידים.

MaaS360 נבחר כפתרון האבטחה הטוב ביותר לאחר שעזר לבכירים במגזר הציבורי לאפשר ולאבטח מכשירים ניידים, סמראטפונים וטאבלטים, שהונפקו על ידי הממשלה או בבעלות אישית עבור העובדים הניידים שלהם. MaaS360 הרוויח את ההכרה כמשאב יקר ערך למערך הIT. הממשלתי באמצעות פריסה מהירה ויכולת לחסום באופן מיידי, לבודד, להגדיר ולנהל יישומים ומסמכים. פתרון זה אף אושר כפתרון ניהול התקנים ניידים (MDM) הראשון והיחיד שמקבל סמכות לפעול בהתאם לתקנות FISMA של הנהלת השירותים הכלליים האמריקיים.

"ניטור רציף של מחשבים ניידים ושל מכשירים חכמים הוא אחד העניינים החשובים שעומדים על סדר היום של בכירים בביטחון הממשלתי השנה," אמר קלי יוקום, ממייסדיי GTRA, "הפתרונות של MaaS360 הוצגו בכנס מועצת "ממשלה מאובטחת" של GTRA היו בהחלט "על הנקודה" ולכן אנחנו שמחים שהמשתתפים בחרו אותם להיות הזוכים בפרס פתרון האבטחה הטוב ביותר!

MaaS360 עוזר למנמ"רים הממשלתיים לקבל שירות ענן מותקן ופעיל בתוך פחות משעה, ול-MaaS360 כבר יש שליטת FedRamp כלולה בתוך תוכנית אבטחת מערכות המבוקרת שלו. חברי GTRA מעריכים את MaaS360 גם בזכות עבודתה עם סוכנויות ממשלתיות לענות במהירות ובמחיר משתלם על מדיניות ה-"ענן פרטי" של המשרד לניהול ותקציב – היוזמה להגירה לענן של הממשלה – בשל יכולתה להגדיל את היעילות ולצמצם את עלויות התפעול הממשלתיות. סוכנויות משתמשות ב-MaaS360 כדי לעמוד ביעדי ה-OMB.

"זה כבוד גדול להיות מוכרים על ידי GTRA כפתרון אבטחה הטוב ביותר באירוע היוקרתי הזה", אמר סגן הנשיא הפדרלי של Fiberlink, ג'ף וורד. "המוניטין של MaaS360 לגבי הצטיינות בהגנה על מידע ממשלתי רגיש על iOS, אנדרואידים, בלקברי, טלפונים בעלי Windows והתקנים ניידים בא מהעבודה שלנו על פני מספר רב של סוכנויות. אנו מצפים לעזור לסניפים נוספים לעמוד ביעדי ענן ראשון, GreenIT, ניטור רציף ו-Telework בעזרת MaaS360.

דודו אדי, מנכ"ל Mobility in Cloud – נציגת Fiberlink בישראל: "אנחנו גאים בבשורה הבאה מ-GTRA. כמובן שכל יכולות MaaS360 זמינות כעת גם לארגונים ולמוסדות ממשלתיים ישראלים, תוך שמירה על אבטחת מידע ללא פשרות ופתרון איכותי יעיל ומיידי הזמין בענן לניהול כלל ההתקנים הניידים".

אתר MobilityinCloud

אירועים קרובים