יישום סלולרי חדש יאפשר לבדוק האם אתם שיכורים לפני שאתם מפרסמים הודעות בפייסבוק

לא רוצים לפרסם הודעות "מביכות" בפייסבוק שנכתבו בזמן שהייתם שיכורים? יישום חדש ל-iOS ולאנדרואיד יאפשר לכם לבדוק האם שתיתם "יותר מדי", כדי למנוע חשש שתפרסמו הודעות שאחר כך תצטערו עליהן ● היישום בודק זמן תגובה, שיווי משקל, כישורים מוטוריים, זיהוי צבעים וראייה כפולה

בערב השנה החדשה נוהגים רבים לשתות לשוכרה – ובעידן של הרשתות החברתיות עולה מאליו החשש שבזמן שכרות יפרסמו המשתמשים ברשתות החברתיות הודעות מביכות שיצטערו עליהן אחר כך מאוד. כדי למנוע חששות כאלה פיתחה חברת TDA Boulder, בחסותה של חברת Webroot, יישום למכשירי iOS ואנדרואיד (Android) שמאפשר לגולשים לבחון אם הם פיכחים או שיכורים – לפני שהם מפרסמים הודעות ברשתות החברתיות.

בניגוד למבדקי אלכוהול רגילים, היישום החדש, שמכונה Webroot Holiday Party Sobriety Test, אינו מודד אם הנבחן הגיע לאחוז האלכוהול המרבי שנקבע בחוק, וניתן להשתמש בו בכל פעם שעומדים לפרסם הודעות ברשת חברתית. היישום מבוסס על מבדקי Social Media Sobriety שהוצעו כבר בשנה שעברה עבור דפדפנים שפועלים במחשבים שולחניים, וכולל מעין גלגל רולטה שעוצר כל פעם על מבדק אחר.

בחמשת המבדקים נמדדים זמן תגובה, שיווי משקל, כישורים מוטוריים, זיהוי צבעים וראייה כפולה. בכל מבדק מקבלים ציון של אפס עד מאה ועל סמך ההשוואה לציון הממוצע קובע היישום אם הנבדק עבר את המבחן או נכשל.

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים