האסברו מאשימה את אסוס בגניבת שמם של הרובוטריקים

יצרנית הצעצועים הגישה כתב תביעה נגד יצרנית המחשבים שבו היא טוענת שאסוס הפירה סימן מסחר שלה בשם של מחשבי הלוח מדגמי Transformer Prime ● לטענת Hasbro, מבקשת אסוס לנצל את האסוציאציה שיעשו הצרכנים לשמות הצעצועים הידועים כדי למכור מחשבים

בעקבות ההשקה של מחשבי הלוח מדגמי Transformer Prime מאשימה יצרנית הצעצועים האסברו (Hasbro) את אסוס (Asus) בגניבת סימני המסחר שלה.

בכתב תביעה שהוגש בשבוע שעבר לבית המשפט הפדראלי בלוס אנג'לס מאשימה יצרנית הצעצועים את יצרנית המחשבים ביצירת בלבול כתוצאה משילוב בין השם Transformers (או בעברית: "רובוטריקים") לשמו של Optimus Prime (מנהיג הרובוטריקים). לטענת האסברו, מבקשת אסוס לנצל את האסוציאציה שיעשו הצרכנים לשמות הצעצועים הידועים כדי למכור מחשבים.

"נמשיך להגן בעוז על המותגים והמוצרים שלנו, והאמצעים שאנחנו נוקטים כיום נגד אסוס ממחישים את נכונותה של האסברו לפעול נגד חברות שיעשו שימוש לא ראוי בקניין הרוחני שלנו כדי לגרוף רווחים כספיים", ציינה החברה בהודעתה. בתביעה מבקשת הסברו מבית המשפט לפסוק פיצויים לטובתה ולהוציא צו שיאסור על מכירתם של מחשבי הלוח.

מחשבי הלוח מדגמי Transformer Prime של אסוס, בעלי צג בקוטר של 10.3 אינץ', לא הופכים אמנם ממכונית לרובוט ענק, כמו Optimus Prime, אך הם יכולים להפוך ממחשב לוח למחשב נייד כאשר מחברים להם מקלדת אופציונאלית, שמשמשת גם כעריסה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים