2012 תהיה השנה האחרונה שבה תשתתף מיקרוסופט בתערוכת CES במתכונת הנוכחית

החל מ-2013 מיקרוסופט לא תרכוש עוד דוכן בתערוכת הגאדג'טים CES וסטיב באלמר לא יישא את אחד הנאומים המרכזיים בה ● הסיבה לכך, על פי מיקרוסופט, היא חוסר התאמה בין מועד התערוכה למועדים שבהם החברה נוהגת להשיק את המוצרים החדשים שלה

מזה שנים רבות נחשב נאומו של מנכ"ל מיקרוסופט (Microsoft) לאחד השיאים בתערוכת הגאדג'טים הגדולה CES, שנערכת מדי חודש ינואר בלאס ווגאס. גם הדוכן הגדול של מיקרוסופט נחשב לאחת מנקודות המשיכה היותר בולטות בתערוכה. אולם, החל מ-2013 הענקית מרדמונד לא תרכוש עוד דוכן בתערוכה זו, ומנכ"ל החברה לא יישא עוד נאום מרכזי בה.

"החלטנו שבחודש ינואר הקרוב נשתתף בפעם האחרונה בתערוכת CES במתכונת של דוכן ונאום מרכזי", כתב פרנק שואו, סגן נשיא בכיר לתקשורת שיווקית במיקרוסופט, בהודעה שפרסם בבלוג הרשמי של החברה. "הסיבה לכך היא שהמועדים שבהם אנחנו נוהגים להשיק מוצרים חדשים אינם תואמים למועד שבו מתקיימת התערוכה". עם זאת, הבהיר שואו, כי מיקרוסופט תוסיף להשתתף בתערוכת CES משום ש-"זהו מקום מצוין ליצור קשר עם שותפים ולקוחות בענפי ה-PC, הטלפונים והבידור".

בנאומו בתערוכת CES השנה תיאר סטיב באלמר, מנכ"ל מיקרוסופט, כיצד הבקר קינקט (Kinect) וקונסולת Xbox 360 יהפכו למרכז של בידור ביתי, והתייחס גם להתקדמות של פלטפורמת חלונות פון (Windows Phone). על פי הערכות של אנליסטים, בנאומו בתערוכת CES, שתיפתח ב-9 בינואר הקרוב, יציג באלמר את מחשבי הלוח שיצוידו בגרסה הבאה של חלונות (Windows), שתתמוך גם במעבדי ARM. ייתכן בהחלט שהוא יתייחס גם לגרסת Mango החדשה של חלונות פון. בנוסף, ובדרך כלל מציגה מיקרוסופט בתערוכת CES חידושים בקונסולת Xbox.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים