חברת HOT רכשה מערכת CCP לשיפור השירות בעלות מוערכת של 2 מיליון ש"ח
המערכת, מבית ROI CUSTOMERS, מנטרת את ביצועי המוקדים הטלפוניים ומאפשרת ניתוח מתקדם ומעמיק לשיפור השירות
חברת HOT ממשיכה בהשקעותיה לשיפור השירות הטלפוני ללקוחותיה. במסגרת השינויים, רכשה החברה לאחרונה מערכת CCP (ר"ת Customer Centric Performance) מתקדמת, שפותחה ע"י החברה הישראלית ROI CUSTOMERS, לניטור של ביצועי המוקדים.
ה-CCP הינה מערכת BI מתקדמת, ייעודית למוקדים טלפוניים, המושתת על מתודולוגיית מדידה וניטור מתקדמת אונליין. CCP נתפסת כחידוש מבחינת שיטות העבודה המקובלות ביחידת ה-Contact Centers בישראל. בעקבות רכישת CCP, החלו ב-HOT הטמעה אינטנסיבית של CCP לכל מערכות המידע הפועלות במוקדי השירות והמכירות.
ערן שפיר, מנהל חטיבת מערכות מידע ב-HOT: "מערכת CCP משתלבת היטב במערך ה-BI של HOT ותאפשר קפיצת מדרגה בניהול מערך המוקדים הטלפוניים של החברה".