תוכן שיווקי

חברת HOT רכשה מערכת CCP לשיפור השירות בעלות מוערכת של 2 מיליון ש"ח

המערכת, מבית ROI CUSTOMERS, מנטרת את ביצועי המוקדים הטלפוניים ומאפשרת ניתוח מתקדם ומעמיק לשיפור השירות

22/12/2011 14:27

חברת HOT ממשיכה בהשקעותיה לשיפור השירות הטלפוני ללקוחותיה. במסגרת השינויים, רכשה החברה לאחרונה מערכת CCP (ר"ת Customer Centric Performance) מתקדמת, שפותחה ע"י החברה הישראלית ROI CUSTOMERS, לניטור של ביצועי המוקדים.

ה-CCP הינה מערכת BI מתקדמת, ייעודית למוקדים טלפוניים, המושתת על מתודולוגיית מדידה וניטור מתקדמת אונליין. CCP נתפסת כחידוש מבחינת שיטות העבודה המקובלות ביחידת ה-Contact Centers בישראל. בעקבות רכישת CCP, החלו ב-HOT הטמעה אינטנסיבית של CCP לכל מערכות המידע הפועלות במוקדי השירות והמכירות.

ערן שפיר, מנהל חטיבת מערכות מידע ב-HOT: "מערכת CCP משתלבת היטב במערך ה-BI של HOT ותאפשר קפיצת מדרגה בניהול מערך המוקדים הטלפוניים של החברה".

אירועים קרובים