הערכה: אפל תמכור ברבעון הנוכחי יותר מ-30 מיליון מכשירי iPhone

חברת ההשקעות Susquehanna העלתה את התחזית לאחר שקבעה בתחילת הרבעון, כי מספר מכשירי ה-iPhone שיימכרו בו יעמוד על כ-27 מיליון ● החברה עדכנה את התחזית גם באשר לשנה הכספית 2012 כולה ומעריכה, כי אפל תמכור במהלכה כ-111 מיליון מכשירי iPhone, לעומת כ-104 מיליון ● הסיבה לכך היא הפופולריות הרבה לה זוכים מכשירי iPhone 4 S ● החברה אף מעריכה, כי אפל תשיק את iPhone 5 ביוני

מספר היחידות של מכשירי ה-iPhone שיימכרו ברבעון הנוכחי יעמוד על 30.3 מיליון – כך מעריכה חברת ההשקעות Susquehanna. זאת, בהשוואה להערכה קודמת של החברה, שחזתה שאפל (Apple) תמכור ברבעון הנוכחי 27.1 מיליון יחידות של המכשיר הפופולרי. על פי ההערכה, בשנה הכספית 2012 המלאה, שהחלה באוקטובר 2011, תמכור אפל 111.4 מיליון יחידות של מכשירי iPhone, בהשוואה להערכה קודמת של Susquehanna, שעמדה על 104.4 מיליון.

בחברת ההשקעות החליטו להעלות את התחזית בעקבות הביקוש הרב למכשירי iPhone 4S ונוכח הדיווחים שלפיהם אפל הצליחה לפתור קשיים מסוימים שהתגלו בשרשרת האספקה. אפל עצמה, על פי Susquehanna, הגדילה את היקפי הייצור המתוכננים הן לרבעון הנוכחי של שנת הכספים והן לרבעון הראשון של שנת 2012 הקלנדרית.

"נראה שהביקוש למכשירי iPhone 4S ממשיך להיות גבוה, מאחר שזמני האספקה באתרי האינטרנט עומדים על שבוע עד שבועיים ובחנויות הפיזיות אזלו מרבית המלאים", ציין ג'פרי פידקרו, אנליסט ב-Susquehanna, בהודעה שפורסמה בשבוע שעבר למשקיעים. לדבריו, "עקב גורמים אלה, וכן נוכח הדיווחים האופטימיים מהחברות בסט-ביי (Best Buy) ו-AT&T, העלינו את תחזית המכירות ביחס לצפון אמריקה, ובאופן מתון יותר ביחס למערב אירופה ומזרח אסיה".

על פי חברת המחקר, AT&T תמכור ברבעון הנוכחי 7.2 מיליון יחידות של מכשירי iPhone ולא שישה מיליון, כפי שהעריכה בתחזית הקודמת. ביחס ל-ווריזון (Verizon) עלתה התחזית מ-3.6 מיליון יחידות ל-4.4 מיליון. לעומת זאת, התחזית שפרסמה החברה ביחס למכירות מכשירי ה-iPhone בספרינט (Sprint) נותרה התחזית ללא שינוי – 1.75 מיליון.

עוד צופים ב-Susquehanna, כי אפל תשיק את מכשירי iPhone 5 בחודש יוני בשנה הבאה.

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים