המצטיינים – פרק ב'

טקס הזוכים בתחרות מצטייני המיחשוב ITAwards 2011 נערך זו השנה התשיעית בהפקת אנשים ומחשבים. הטקס התקיים כחלק מוועידת Closing The Year, שהתקיימה במרכז הכנסים אבניו בקריית שדה התעופה, בהשתתפות מאות מנמ"רים, מקצועני IT בכירים ומנכ"לי ספקיות המיחשוב בארץ. את האירוע הנחה פלי הנמר, נשיא קבוצת אנשים ומחשבים. דיילי ציפי רשמה והתרשמה, צפתה ונצפתה, והרי הדיווח לפניכם.

זה כן לטלפון: אלי פרנק, מנמ"ר בזק

אילן שפיגלמן, סמנכ"ל שיווק אורקל ישראל, אמר כי "האירוע מתקיים תחת כותרת המצוינות, וכל השרשרת ספק IT-מנמ"ר-לקוח ארגוני לא תעבוד בלא המצוינות"

נתי אברהמי, מנכ"ל קבוצת יעל, אמר כי "העולם נהיה כפר גלובלי קטן. היום כלכלת ישראל הינה יציבה, וכך גם כלכלת ענף ה-IT המקומי, שהיא יציבה וחזקה. אנו נכנסים לשנת 2012 במצב סביר, אך עם הרבה ריחות של משבר, שאני מקווה שלא יגיע"

שלומי פרייס, מנכ"ל נט-אפ ישראל, אמר כי "השנה הבאה תהיה בסימן של אי ודאות. לכן, מה שנדרש מהלקוחות הארגוניים ומהספקים הוא להיערך במשותף לקראת עידן של אי ודאות כלכלית"

גילי רון, סמנכ"לית שותפים עסקיים ושיווק, מטריקס, אמרה כי "האתגר בפניהם ניצבים המנמ"רים ומקצועני ה-IT הוא לשלב יותר ערך עסקי עבור הארגון, זו משימה לא פשוטה"

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים