תוכן שיווקי

Software AG זוכת פרס HSBC עבור אסטרטגיית הצמיחה הבינלאומית

25/12/2011 14:55

Software AG, ספקית מובילה של פתרונות למצוינות תהליכים עסקיים (Business Process Excellence) זכתה בפרס שהעניק בנק ההשקעות HSBC ל-"אסטרטגית הצמיחה הבינלאומית של השנה". הפרס הוענק בטקס פרסי העסקים האירופי 2011 שנערך בברצלונה. הפרס הוענק לאור הישגי הצמיחה של החברה במהלך 18 החודשים האחרונים, בעקבות ההשקה של פורטפוליו המוצרים המלא שלה לתחום ה-BPE. תחום זה רשם צמיחה בשיעור של 34% צמיחה, ותרם לגידול הכנסות החברה שהסתכמו במעל למיליארד יורו בשנת 2010 – הגשמת היעד שנה אחת לפני התוכנית.

נותני הפרס מכירים בכך שהשינוי האסטרטגי שביצעה Software AG מהתמקדות במוצרים להתמקדות בתהליכים – הוא שהוביל לצמיחתה המשמעותית. פיל פורסט, יו"ר השופטים, ציין כי "במשך 40 שנות פעילותה של Software AG, השכילה החברה להציע ללקוחותיה פורטפוליו מוצרים ייחודי End-to-End לפתרונות ניהול תהליכים עסקיים. בעולם התוכנה התחרותי, התמחות והתמקדות בשיפור הביצועים העסקיים של לקוחותיה,  מהווים מפתח לצמיחה אפקטיבית".

קארל היינץ שטרייבך, מנכ"ל Software AG: "זכייתנו בפרס יוקרתי זה, היא הוכחה לכך שהתמקדות המשלבת גמישות יוצרות תחרותיות. אנחנו חברת תוכנה אירופית המתחרה בהצלחה מול ענקיות IT וזכייה זו מהווה הכרה להצלחתנו בדרך זו".

מאז 2007 מוכירים בטקס פרסי העסקים האירופי מצויינות, חדשנות ו-Best practice בכל תחומי העסקים.

אירועים קרובים