קרן Bird תשקיע מיליון דולרים בקוואליסיסטמס

ההשקעה נועדה לקידום פרויקט משותף של קוואליסיסטמס הישראלית ושל ONPATH האמריקנית לפיתוח טכנולוגיה לניהול מעבדות תקשורת ● בין המאפיינים של הטכנולוגיה: שיפור האלגוריתמיקה בניהול פורטים מרובים, הפעלת משאבים המשרתים מספר רב של משתמשים, לוגיקה ל-"גילוי" חיבורים פיזיים בין הציודים במעבדה מעל הרובד הלוגי ושילוב של יכולות ניטור והאזנה על ציודים לצורך הפקה של דו"חות שימוש אמינים

קוואליסיסטמס (QualiSystems), שמתמחה בפיתוח פתרונות תוכנה לאוטומציה של בדיקות חומרה ותקשורת, תקבל מענק פיתוח של כמיליון דולרים מקרן Bird. הסכום מוענק לקוואליסיסטמס הישראלית ולחברת ONPATH האמריקנית, לתמיכה בפרויקט פיתוח משותף של טכנולוגיה מתקדמת לניהול מעבדות תקשורת.

קרן Bird הינה קרן דו-לאומית – ישראלית ואמריקנית – למחקר ולפיתוח תעשייתיים. היא פועלת לעידוד שיתופי פעולה בין חברות ישראליות ואמריקניות ומסייעת באיתור שותפים אסטרטגיים משתי המדינות. השקעתה בפרויקט זה הנה חלק מסבב השקעות בסך של 8.1 מיליון דולרים בתשעה פרויקטים חדשים, שתקציבם הכולל עומד על כ-22 מיליון דולרים.

הטכנולוגיה שעל פיתוחה שוקדות קוואליסיסטמס ושותפתה האמריקנית נועדה לאפשר למנהלי מעבדות תקשורת בהיקף רחב ניהול מרכזי של ציודי המעבדה ותשתיות הרשת. בין מאפייניה: שיפור האלגוריתמיקה בניהול פורטים מרובים (מעל 4,000 פורטים בקופסה אחת); הפעלת משאבים המשרתים מספר רב של משתמשים; לוגיקה ל-"גילוי" חיבורים פיזיים בין הציודים במעבדה מעל הרובד הלוגי, כולל בסביבות שבהן קיימים מתגים פיזיים; ושילוב של יכולות ניטור והאזנה על ציודים לצורך הפקה של דו"חות שימוש אמינים.

איתן לביא, סמנכ"ל ניהול מוצר ושיווק בקוואליסיסטמס, אמר ש-"תמיכת קרן Bird בפרויקט מעידה על הפוטנציאל והצורך לניהול מעבדות תקשורת ולהכרה בערך ההולך וגדל שיש למתגים הפיזיים (layer1 switches) בסביבות תקשורת מורכבות. מדובר בפיתוח קונספט חדשני וייחודי לשוק התקשורת, שצמא לפתרונות שיענו לאתגרים בניהול מעבדות מורכבות בקנה מידה גדול".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים