תוכן שיווקי

ההשקעה במותג יחיד כמתכון להצלחה

ראיון עם ליאור גולן, סמנכ"ל תפעול ומכירות בחברת יעל פתרונות מקבוצת יעל

26/12/2011 14:19

חברות טכנולוגיה רבות עוסקות בשיווק, ייצוג ומתן שירות עבור מוצרי חומרה שונים הנמצאים בשוק המחשוב העולמי. החברות הללו נמדדות בידע, מקצועיות וניסיון כמו גם באיכות השירות ויותר מזה – בהיקף השירות. חברת יעל פתרונות משולבים מקבוצת יעל, מתמחה באספקת פתרונות תשתית ואינטגרציה מתקדמים במגוון רב של תחומים. פתרונותיה נשענים על מגוון פתרונות DELL תוך התמקדות במוצרי האחסון המתקדמים של החברה.

כיצד בא לידי ביטוי היתרון של פתרונות האחסון של DELL?
מעבר הארגונים לתשתיות מבוססות וירטואליזציה כשלב בדרך ל-Cloud Computing מחייב פתרון אחסון התומך בגמישות גבוהה, גידול שאינו מוגבל, ניצול מקסימאלי ופשטות, הקיימים בפתרונות האחסון של DELL. פתרונות האחסון ה"חכמים" של DELL מאפשרים לארגונים לשלוט במידע העצום הקיים בארגון תוך הבחנה בדפוס השימוש במידע ורמת נחיצותו לאורך הזמן. המערכת מעבירה מידע שאינו בשימוש תדיר לאזור אחסון זול בעוד המידע השמיש עובר לאזור עתיר ביצועים. כך, מסייעים פתרונות האחסון של DELL להפחתה בעלויות הרכש וקיצור זמן ניהול המידע, כל זאת מבלי לפגוע בביצועי וצרכי הארגון. תפיסה זו מאפשרת לכל ארגון להתקדם מאחסון נתונים פשוט לניהול נתונים יזום, חכם וזול.

ספר לי מעט על החברה ועל מיקומה בשוק בו היא פועלת. כיצד מדגישים את הייחודיות ואיך מייצרים בולטות בשוק שופע מתחרים?
יעל פתרונות היא למעשה זרוע התשתיות של קבוצת יעל. העיסוק העיקרי שלנו הוא ההתמחות במוצרי DELL ובאספקה שלהם לשוק המקומי. הפעילות כוללת שיווק מגוון פתרונות המחשוב של DELL (החל ממחשבים ניידים ושולחניים, דרך שרתים ועד לפתרונות אחסון ווירטואליזציה) ומתן שירות לארגוני SMB ואנטרפרייז בפריסה ארצית ובבית הלקוח. יעל פתרונות משולבים נחשבת כיום לאחת מספקיות פתרונות DELL המובילות בישראל.

מה הייחודיות של יעל פתרונות לעומת חברות אחרות שעושות את זה?
יעל פתרונות משולבים הייחודיות שלנו היא ללא ספק בתפיסת השירות. אנחנו מעניקים שירות מקיף מקצה לקצה לכל ארגון, ברמה הארצית ובכל שעות היממה. אנחנו מספקים שירות לכל מוצרי DELL תוך הענקת תמיכה טכנית מלאה ומפעילים מעבדה טכנית משוכללת בה מועסקים אנשי מקצוע מיומנים.

בשנים האחרונות התמחתה יעל במתן פתרונות לכל סוג של תקלה, והיכולת הזו באה לידי ביטוי לא רק במעבדת השירות אלא גם באתר הלקוח. ככלל, אחד מהמאפיינים הייחודיים בעיניי הוא המודלים הגמישים שלנו להתקשרות עם כל לקוח. ההתקשרות מנוהלת לפי חוזה המוגדר מראש בהתאם לצרכי הלקוח. ישנם לקוחות הדורשים טיפול ושירות סביב השעון וזמני תגובה מהירים ואנו מסוגלים להעניק להם את השירות הזה במעבדות יעל או באתר הלקוח.

מה מרוויח בפועל לקוח הקצה שלכם מהיתרונות אותם אתה מציין?
אנחנו מתמחים ביכולת לבנות עבור כל לקוח פרויקטים המשלבים חומרה ותוכנה וכאלה שמסוגלים לכלול מוצרי מחשוב, פתרונות תקשורת, אבטחת מידע, אחסון ועוד. בנוסף, אנחנו מתפעלים את המחסן הלוגיסטי של חלקי החילוף לכלל מערכות DELL הנמכרות בישראל. הדגש שאנחנו מעניקים לנושא השירות מתבטא ברמה מקצועית גם באופן המותאם לצורכי הלקוח. כך, למשל, מנכ"ל חברה שצריך לצאת לחו"ל להעביר מצגת חשובה וערב לפני כן מתקלקל לו המחשב, יכול לקבל שירות מנציג טכני מקצועי תוך זמן קצר למקום בו הוא נמצא. כשמשהו קורה – אנחנו מתחייבים להיות שם. אני רואה את מערכת היחסים ההדוקה עם DELL ואת ההתמחות וההתמקצעות במוצרי DELL – כאחד היתרונות הבולטים שלנו. ניתן לומר כי החיבור עם מותג מוביל כמו DELL בשילוב הראייה השירותית שלנו, גורמת לנו להרגיש מחויבים ללקוח לאורך כל שלבי החיים של המוצר ולא רק בשלב המכירה.

לפרטים נוספים: 09-7639333

אירועים קרובים