תוכן שיווקי

לוג-און מציגה: חנוכה מהסרטים

לוג-און, חברה מובילה באספקת פתרונות תוכנה מתקדמים, הזמינה לכבוד החנוכה את מאות עובדיה ובני משפחותיהם, לאירוע קולנועי חגיגי ומפנק בסינמה סיטי

27/12/2011 15:31

מאת בן לביא

כמו בכל אחד מהחגים הגדולים, כמיטב המסורת, גם הפעם ערכה לוג-און, חברה מובילה באספקת פתרונות תוכנה מתקדמים, אירוע חגיגי לכבוד חג החנוכה בסינמה סיטי. המתחם המיוחד שנסגר עבור אנשי לוג-און התמלא בשעות הערב במאות עובדי החברה ובני משפחותיהם. במקום האירוע חיכו לחוגגים דוכנים מעוצבים; אלה כוונו הפעם לשמח במיוחד את הילדים: נקניקיות בלחמניות, קלחי תירם חם ומפלי שוקולד בהם יכלו הילדים לטבול שיפודי פירות וממתקים. גם טקס הדלקת נרות היה כמובן באירוע, ולאחריו, הוזמנו כולם – לא לפני שהצטיידו בפופקורן, שתייה וחטיפים – להיכנס לאחד מארבעה סרטים חדשים ומצוינים שהוקרנו במיוחד עבור אורחי האירוע.

יוסי שגב וגיל מגדן, מנכ"לים משותפים בלוג-און, אמרו באירוע, כי החברה ממשיכה לשמור על מסורת אירועים מהנים ומפנקים בחגים ובחופשת הקיץ; אלה מהווים דרך להביע את הכרת התודה וההערכה לעובדי לוג-און על המקצועיות והמסירות לחברה, ולמטרת הידוק הקשר עם כל עובדי לוג-און המספקים שרותי פיתוח, ניתוח מערכות, בדיקות, סיוע טכני ותשתיות, ותמיכה במוצרי תוכנה לעשרות ארגונים גדולים ומובילים, במגזרי ההיי-טק והאנטרפרייז בשוק הישראלי.

שגב הוסיף, כי אירוע חנוכה אף מציין את סיומה של שנה מוצלחת ללוג-און. "במהלך השנה הצטרפו לחברה לקוחות חדשים בארץ ובחו"ל, והועמק והורחב הקשר עם לקוחותיה הקיימים. בשנה הקרובה החברה מתכננת להכריז על זמינותם לשוק הישראלי של מוצרים חדשים ורכיבים חדשים למוצרים קיימים בתחום המוצרים המסורתיים של לוג-און – שיפור ביצועים, בקרה ואיכות תוכנה".

דוכנים עמוסים בסוכריות וסופגניות באירוע החנוכה של לוג-און

טקס הדלקת הנרות של משפחת לוג-און, רגע לפני שנכנסים עם דלי הפופקורן לצפות בסרט

אירועים קרובים