בפעם השנייה: אלישע ינאי נבחר ליושב ראש איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה

ינאי יחליף בתפקיד את יהודה זיסאפל, שהחליף בעצמו את ינאי ב-2007 ● עם בחירתו אמר ינאי, כי האיגוד שם לעצמו דגל להמשיך בצמיחת ההיי-טק והתוכנה ולהביא את הייצוא של שוק זה מ-25 מיליארד דולרים השנה ל-40 מיליארד עד 2017" ● הוא יהיה הדובר הראשון בכנס השנתי של האיגוד, חזון או חלום, שיופק על ידי אנשים ומחשבים

אלישע ינאי, יו"ר איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה

אלישע ינאי יכהן בשנית כיושב ראש איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה – כך החליט אמש (ג') דירקטוריון האיגוד. ינאי כיהן בתפקיד בין השנים 2004 ל-2007 והוחלף על ידי יהודה זיסאפל. עתה מחליף ינאי את זיסאפל.

ינאי כיהן כנשיא ומנכ"ל מוטורולה (Motorola) ישראל, וב-1997 אף נבחר לסגן נשיא מוטורולה העולמית .כיום הוא משמש כיושב ראש ושותף בביפר תקשורת וכיושב ראש רנקום ומר מערכות. כמו כן, הוא מעורב במספר חברות היי-טק בישראל ובחו"ל.

כמו כן, דירקטוריון האיגוד בחר אמש את חברי הנשיאות החדשה שלו: חיים רוסו, סמנכ"ל בכיר להנדסה ומצוינות באלביט מערכות; זאב ברגמן, נשיא ומנכ"ל נייס מערכות; ד"ר צבי מרום, מנכ"ל באטמ; משה הלל, מנכ"ל TI ישראל; יונתן ונד, מנכ"ל מיקרון; דב רפסון, מנכ"ל ר.א.מ רכיבים אלקטרומגנטיים; נתי אברהמי, מנכ"ל יעל תוכנה; ישראל שטיין, יושב ראש פיברולן; עמירם שור, יושב ראש ומנכ"ל אי.אנ.טי; דן וילנסקי, בעלים ויושב ראש דן וילנסקי יזמות.

עם בחירתו אמר ינאי, כי "איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה הוא מהארגונים החשובים ביותר שתורמים למדינת ישראל. האיגוד שם לעצמו דגל להמשיך בצמיחת ההיי-טק והתוכנה ולהביא את הייצוא של שוק זה מ-25 מיליארד דולרים השנה ל-40 מיליארד עד 2017".

שלמה וקס, מנכ"ל האיגוד, אמר ש-"היום הסתיים תהליך של בחירת נשיאות ויושב ראש נשיאות חדשים לאיגוד. האנשים הנבחרים הם רבי זכויות ורבי ניסיון".

בפברואר יקיים איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה את הכנס השנתי שלו, חזון או חלום, בהפקת אנשים ומחשבים. בכנס ישתתפו יושבי הראש הנכנס והיוצא, שר התקשורת, משה כחלון, ובכירים בתעשייה.

להרשמה לכנס השנתי של איגוד תעשיות האלקטרוניקה והתוכנה – לחצו כאן

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים