תוכן שיווקי

טופ סולושנס השיקה פורטל חדש למערכת נמל"ה

מעניק מבט מקיף על תהליכי המשוב והערכה בארגון ומציע פתרון מתקדם לתכנון מבוסס ביצועים, מעקב, למידה ושיתוף מידע

28/12/2011 14:46

חברת טופ סולושנס השיקה את "עולם הנמל"ה", פורטל חדש המכיל את כל תהליכי המשוב והערכה בארגון (סקרים, הערכות עובדים, ממשקים וכו'). הפורטל החדש מעניק לשדרת הניהול הארגונית מבט מקיף על מכלול המידע הנאסף באמצעות מערכת נמל"ה, ומהווה פתרון מתקדם ונגיש לתכנון מבוסס ביצועים, מעקב, למידה ושיתוף מידע.

מערכת נמל"ה (ניהול משובי לקוחות הארגון) אוחזת בנתח של 80% מהשוק בישראל בתחומה, ומשמשת כפתרון חוצה ארגון לבניית, ניתוח וניהול תהליכי משוב פנים ארגוניים. "עולם הנמל"ה" החדש מאפשר להציג דו"חות מתוך מערכת נמל"ה בפורטל נגיש לכלל הארגון, וכולל ממשקי דו"חות פונקציונאליים חדשים, מודולים וכלים להבחנה בין סוגי תהליכים ארגוניים, צפייה, מעקב, והשוואת מידע על פני תקופות שונות, בקלות, מהירות, יעילות.

לדברי איתן טומשין, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי בטופ סולושנס: "עולם נמל"ה הוא כלי ורסטילי, זמין חוצה ארגון ותקופות שנועד לשפר את היכולת של מנהלי הארגון לקבל החלטות עסקיות. מודול הדוחות במערכת החדשה פותח על בסיס משובים שאספנו מלקוחות לאורך שנים כדי לספק למנהלים כלי מקצועי לתכנון טוב יותר של יעדים וביצועים עסקיים בהשוואה לשנים קודמות, מעקב אחר עמידה ביעדים, למידה מתמדת ושיתופיות".

טופ סולושנסכלי האוטומציה המתקדמים של עולם נמל"ה מעניקים גמישות בבניית והתאמת הדו"חות לצרכים, תוך עיבוד וניתוח אוטומטיים של כל המידע המתקבל במערכת מתהליכי המשוב והסקרים. כך למשל, ניתן להגדיר קריטריונים מסוימים כמו רמת ביצועים, התנהלות חברתית, חדשנות וכדומה, לנתח אותם אוטומטית לפי עובד, מחלקה, מוצר או תחום, ולהשוות ביניהם ברמה החד מימדית פרטנית של העובד, וברמה הרב מימדית של מכלול הקריטריונים.

עולם הנמל"ה מבוסס על טכנולוגית מתקדמת והגישה אל המידע שנאסף במערכת זמינה לכל מנהל בעל הרשאה מתאימה בכל מחלקה בארגון, ללא צורך בהתקנת המערכת. הגמישות המלאה שמציע עולם הנמל"ה באפשרויות החיתוך, ההגדרות והצפייה בדו"חות, מבוססת על סט הגדרות שנבנה בהתאם לדרישות הארגון. באמצעות התשתית הטכנולוגית החדשה של הפורטל יכולות מחלקות הארגון השונות להתאים פרמטרים ולעדכן קריטריונים בכל עת, לאפיין ולפתח דו"חות ייעודיים נוספים תוך זמן קצר, וזאת ללא הצורך בפיתוח דו"חות קשיחים בכל פעם מחדש.

אירועים קרובים