דלפה לרשת: מפת הדרכים של מיקרוסופט לחלונות פון

לאחר שתשלים את השחרור של מנגו, העדכון שההפצה שלו התחילה ברבעון האחרון של 2011 והקפיץ את גרסת מערכת ההפעלה ל-7.5, מתכוונת החברה לפעול בשני כיוונים: מכשירים בקצה הנמוך של הסקאלה ומכשירים בקצה הגבוה מאוד ● כך, במהלך הרבעון השני של 2012 אמורה ענקית התוכנה לשחרר את גרסת הטנגו של חלונות פון, המיועדת לטלפונים זולים ● ברבעון הרביעי של 2012 אמורה מיקרוסופט להרים את הרף ולהשיק שוב גרסה משופרת של חלונות פון המיועדת לטלפונים יקרים יותר

מפת דרכים שדלפה לאחרונה לרשת חשפה את התוכניות המעודכנות של מיקרוסופט (Microsoft) לגבי חלונות פון (Windows Phone), מערכת ההפעלה שלה לטלפונים החכמים. לאחר שתשלים את השחרור של מנגו (Mango), העדכון שההפצה שלו התחילה ברבעון האחרון של 2011 והקפיץ את גרסת מערכת ההפעלה ל-7.5, מתכוונת החברה לפעול בשני כיוונים: מכשירים בקצה הנמוך של הסקטלה ומכשירים בקצה הגבוה מאוד.

במהלך הרבעון השני של 2012 אמורה ענקית התוכנה לשחרר את גרסת הטנגו (Tango) של חלונות פון. גרסה זו אינה אמורה להצעיד את מערכת ההפעלה קדימה, אלא ההפך. המטרה שלה לעזור לחלונות להיות פופולארית יותר, ולעשות זאת על ידי התאמת מערכת ההפעלה לטלפונים בקצה הנמוך, ששורת המחיר אמורה להיות הנקודה הכי חזקה שלהם.

רק במהלך הרבעון הרביעי של 2012 אמורה מיקרוסופט להרים את הרף ולהשיק שוב גרסה משופרת של חלונות פון. גרסה זו מכונה בינתיים אפולו (Apolo) והיא תהיה מיועדת לטלפונים יקרים יותר, שאמורים להופיע במהלך השנה ויהיו מבוססים על מעבדים כפולי ליבה חזקים ועל תצוגת HD. בנוסף, גרסה זו אמורה לשלב יותר מוטיבים עסקיים. מההערכות שנכתבו עולה, כי מיקרוסופט מכוונת לסוף 2012 מתוך הערכה שהיא תצליח להגדיל את מכירותיה באופן משמעותי.

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים