אינטל השיקה שני מעבדי אטום חדשים

החברה הודיעה, כי כבר בתחילת 2012 אמורות מספר יצרניות - בהן סמסונג, לנובו ו-HP - להשיק מחשבים המבוססים על המעבדים החדשים ● לפי אינטל, המחשבים שיהיו מבוססים על המעבדים החדשים יוכלו להגיע לעד 10 שעות עבודה, ולצרוך עד 20% פחות אנרגיה

על רקע הירידה במכירות של מחשבי הנטבוק הכריזה אינטל (Intel) באופן רשמי על שני מעבדי ה-Cedar Trail הראשונים, הסדרה החדשה של מעבדי האטום (Atom) של החברה. במקביל הודיעה החברה שכבר בתחילת 2012 אמורות מספר יצרניות – בהן סמסונג (Samsung), לנובו (Lenovo) ו-HP – להשיק מחשבים המבוססים על המעבדים החדשים.

לפי אינטל, המחשבים שיהיו מבוססים על המעבדים החדשים יוכלו להגיע לעד 10 שעות עבודה, ולמרות שלא מדובר בקפיצת דרך משמעותית לעומת הדור הנוכחי של מעבדי האטום, מבחינת צריכת אנרגיה אמורה להיות ירידה של עד 20%.

בנוסף, השבב הגרפי החדש שמשולב במעבדים, GMA 3600/3650, אמור לספק ביצועים גרפיים הטובים עד פי שניים לעומת מעבדי האטום הנוכחיים. בכך אולי תצליח אינטל לצמצם את הפער לעומת מעבדי הקו הנמוך של AMD, שמציעים איכות גרפית גבוהה באופן יחסי.

המעבדים החדשים הם N2600, שיגיע בתצורות של 1.6 ו-1.85 ג'יגה-הרץ עם מעטפת תרמית של פחות מ-3.5 וואט, וה-N2800, שיגיע במהירויות של 1.86 ו-2.13 ג'יגה-הרץ עם מעטפת תרמית גבוהה יותר, בשיעור של כ-6.5 וואט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים