המעצב הבכיר של אפל זכה לתואר אבירות ממלכת בריטניה

בהחלטה שהתפרסמה בסוף השבוע נמסר, כי ג'ונתן איב, סגן נשיא בכיר לעיצוב תעשייתי באפל, יקבל את התואר על על "תרומה לעיצוב ולארגון" ● איב נחשב למעצב שמאחורי המוצרים הידועים של אפל, בהם MacBook, iPod, iPhone ו-iPad ● הוא יקבל את התואר מהמלכה אליזבת השנייה בשנה הבאה

ג'ונתן איב, סגן נשיא בכיר לעיצוב תעשייתי באפל (Apple) ומי שנחשב למעצב שמאחורי המוצרים הידועים של החברה, בהם מחשבי MacBook, נגני iPod, מכשירי iPhone ומחשבי iPad, זכה בתואר האבירות הבריטי KBE (ר"ת Knight Commander of the Most Excellent Order of the British Empire). ההחלטה להעניק לאיב את התואר, על "תרומה לעיצוב ולארגון", פורסמה בסוף השבוע. התואר יוענק לו בשנה הבאה על ידי אליזבת השנייה, מלכת בריטניה.

לאיב, יליד לונדון, הוענק כבר תואר נמוך יותר – Commander of the British Empire – ב-2006, והוא זכה בתארים רבים נוספים מגופים אחרים בבריטניה. בין היתר, קיבל איב את תואר "מעצב השנה" של מוזיאון העיצוב בלונדון ואת תואר Royal Designer for Industry מ-Royal Society of Arts. הוא זכה גם בפרס יוקרתי על הצטיינות בעיצוב תעשייתי בארצות הברית.

איב נחשב לאחד העמיתים הקרובים ביותר לסטיב ג'ובס המנוח, ממייסדי אפל. על פי הביוגרפיה של ג'ובס, שחיבר וולטר איזקסון, הוא אמר על איב, כי "הוא מבין את מה שאנחנו עושים טוב יותר מכל אדם אחר. אם יש לי שותף רוחני באפל, זה חייב להיות ג'וני".

בהודעה שפרסם ציין איב, כי הוא "אסיר תודה" על קבלת התואר. "כבר מגיל צעיר רציתי להיות מעצב, והתמזל מזלי שאני יכול לעצב וליצור מוצרים עם קבוצה מדהימה של אנשים בחברת אפל" כתב.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים