ארצות הברית: נתח השוק של אנדרואיד ו-iOS ממשיך לעלות

מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל ממשיכה להוביל בשוק הטלפונים החכמים בארצות הברית, עם נתח של קרוב ל-50% ● אחריה, לפי הסדר, נמצאות iOS של אפל, RIM, מיקרוסופט וסימביאן ● בשלושת החודשים שהסתיימו בנובמבר השתמשו 91.4 מיליון אמריקנים בטלפונים חכמים - עלייה של 8% בהשוואה לשלושת החודשים הקודמים

אחד מכמה פנים. אנדרואיד

הנתח של מערכת ההפעלה אנדרואיד (Android) מבית גוגל (Google) בשוק הטלפונים החכמים ממשיך לעלות – כך עולה מנתונים חדשים שפרסמה חברת המחקר comScore. על פי הממצאים, בשלושת החודשים שהסתיימו בנובמבר הגיע הנתח של אנדרואיד ל-46.9% מהשוק – עלייה של 3.1% בהשוואה לשלושת החודשים שלפני כן.

אפל (Apple) שמרה על המקום השני לאחר שעלתה ב-1.4% לנתח של 28.7%. במקום השלישי נמצאת RIM, יצרנית מכשירי הבלקברי (BlackBerry), עם 16.6%. מיקרוסופט (Microsoft) מדורגת רביעית, כאשר הנתח שלה בשוק הטלפונים החכמים עומד על 5.2%, ובמקום החמישי נמצאת מערכת ההפעלה סימביאן (Symbian) עם 1.5%.

עוד עולה מהנתונים, כי בשלושת החודשים שהסתיימו בנובמבר השתמשו 91.4 מיליון אמריקנים בטלפונים חכמים – עלייה של 8% בהשוואה לשלושת החודשים הקודמים. בסך הכול, השתמשו בטלפונים סלולריים 234 מיליון אמריקנים בגילאי 13 ומעלה.

יצרנית ה-OEM המובילה הייתה סמסונג (Samsung), עם נתח של 25.6% מכלל מנויי הסלולר בארצות הברית. מדובר בגידול של 0.3%. במקום השני בשוק זה נמצאת LG עם נתח של 20.5% ובמקום השלישי – מוטורולה (Motorola), עם 13.7%. אפל ממוקמת רביעית בשוק זה, עם 11.2% ו-RIM במקום החמישי עם נתח של 6.5% מכלל המנויים.

נתונים נוספים שמצאה comScore מעלים שבחודש נובמבר השתמשו 72.6% מכלל מנויי הסלולר בארצות הברית בהודעות SMS בטלפון הסלולרי שברשותם – עלייה של 2.1%. כן נמסר, כי 44.9% השתמשו ביישומים להורדה – עלייה של 3.3% – וכי 44.9% השתמשו בדפדפנים  – גידול של 2.3%. שיעור הגישה לאתרים של רשתות חברתיות דוגמת פייסבוק (Facebook) וטוויטר (Twitter) או לבלוגים עלה ב-2.1% ועמד על 33% מכלל המנויים הסלולריים בארצות הברית. 29.7% השתמשו במשחקים – עלייה של 1.2% – ואילו שיעור המאזינים למוזיקה באמצעות מכשיר הסלולר שלהם עלה ב-1% ל-21.7%.

יצוין, כי הנתונים מתייחסים לשיעורים הממוצעים בשוק האמריקני בשלושת החודשים שבין אוגוסט לנובמבר 2011 ושהסקר נערך בקרב יותר מ-30 אלף מנויי סלולר בארצות הברית.

בדו"ח אחר שפרסמה comScore לא מכבר נקבע, כי פייסבוק ממשיכה להיות הרשת החברתית המובילה בקרב המשתמשים בטלפונים הסלולריים, עם 166 מיליון מבקרים ייחודיים בחודש נובמבר. המשתמש הממוצע בילה באתר במהלך אותו חודש 6.6 שעות – גידול של 37% בהשוואה לנובמבר 2010.

נפתחה ההרשמה לוועידת Mobility2012, הוועידה השנתית אודות פיתוח אפליקציות מובייל

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים