אדוונטק תיישם במי עדן מערכת למדידה ותגמול של מערך ההפצה; ההיקף: כחצי מיליון שקלים

היישום יכלול מימוש של מגוון תוכניות תגמול ארגוניות, אשר יבנו על בסיס מידע מצטבר במערכת לאורך זמן ויאפשרו למשתמשים לקבל חיווי ומידע מפורט אודות ביצועיהם והאופן בו הם מתוגמלים ● הפרויקט החל בימים האלה וצפוי להסתיים בסוף הרבעון הראשון של השנה ● גיל רבינוביץ', סמנכ"ל מערכות המידע, מי עדן: "יש חשיבות רבה לחיבור הביצועים של כל עובד, וכתוצאה מכך גם את תגמולו, לביצועי החברה"

גיל רבינוביץ', מנמ"ר אמדוקס

אדוונטק תיישם עבור מי עדן את מערכת קלידוס, לניהול מדידת ותגמול מערך ההפצה. המערכת, שמשווקת ונתמכת בישראל על ידי אדוונטק, נועדה לאפשר למי עדן לחבר את העובד לרווחיות הפעילות אותה הוא מוביל ולתגמלו בהתאם לתוצאות אותן הוא ישיג. יישום המערכת החל בימים האלה וצפוי להסתיים בסוף הרבעון הראשון של השנה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם מוערך על ידי גורמים בשוק בכחצי מיליון שקלים.

מערכת קלידוס החדשה, שתתממשק למערכות הבילינג של מי עדן, תחליף שימוש בדו"חות אקסל (Excel). היישום יכלול מימוש של מגוון תוכניות תגמול ארגוניות, אשר יבנו על בסיס מידע מצטבר במערכת לאורך זמן ויאפשרו למשתמשים לקבל חיווי ומידע מפורט אודות ביצועיהם והאופן בו הם מתוגמלים. שקיפות זה מהווה בסיס לשיפור יעילות העובדים ורווחיות קווי ההפצה.

לדברי גיל רבינוביץ', סמנכ"ל מערכות המידע ב-מי עדן, "בחברה מודלים עסקיים שונים של תגמול ותמרוץ המשתנים ממדינה למדינה. יש חשיבות רבה לחיבור הביצועים של כל עובד, וכתוצאה מכך גם את תגמולו, לביצועי החברה".

גדי רחלזון, מנהל חטיבת המוצרים באדוונטק: "מעבר ליצירתיות השיווקית, שתפקידה להניע את ערוצי ההפצה, יאפשרו היכולות המתקדמות של פתרון קלידוס גם את מתן השקיפות המתבקש למתוגמלים, כדי לשפר את שביעות רצונם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים