תוכן שיווקי

הטבות למחזיקי כרטיס אמריקן אקספרס The People: מעולם החומר לעולם הרוח

01/01/2012 15:02

מאת הנומרולוג ניר גוטליב

כשאני מסתכל על עצמי ועל פועלי היום כנומרולוג, אני מתקשה כל פעם מחדש לקבל את העובדה כי עבדתי שנים בחברות היי-טק גדולות, בינהן אינטל, אובג'ט וקונלוג, ובחרתי באחת לוותר על קריירה כסף ומעמד לטובת התמסרות ומסירות מוחלטת לעולם הנומרולגיה הקבלית. השינוי אותו ערכתי בחיי זוכה למגוון תגובות וברור כי שינוי כה דרסטי בחייו של אדם – מעולם ההיי-טק לעולם הרוח, מעורר השתאות וסקרנות נוכח האומץ שנדרש לעשות כן.

נולדתי ב-1972 בעיר בני ברק להורים דתיים וחונכתי על ערכי הציונות הדתית. בצעירותי כלל לא האמנתי בעולם המיסטיקה והרוח – זה נראה לי הזוי. יש לומר שהגעתי מבית דתי אשכנזי, שבניגוד לזה הספרדי, הרי שהמגזר האשכנזי הרבה פחות מיסטי ויותר דווקני וחוקתי. במשך שנות הקריירה שלי עבדתי בחברות שונות, ואני יכול להוסיף ולספר שהמנהל במקום עבודתי האחרון אהב אותי כאילו הייתי אחד מילדיו. הוא פינק אותי ורומם אותי, ולמרות שהצלחתי בתפקיד בצורה יוצאת דופן והבאתי את החברה להשגים מרשימים בתחום אותו ניהלתי, בחיי הפרטיים הכל התמוטט – היו לי בעיות עם הילדים ובעיות בזוגיות שכמעט והביאו לפרוד מוחלט ביני לבין אישתי. הגורל זרק לי המון סימנים ואני בחרתי להתעלם מכולם. הייתי בפסגת האולימפוס מבחינה חומרית והרגשתי ריקנות רוחנית עצומה בתוכי.

את נקודת המפנה בחיי אני יכול לציין כיום מותה של סבתי (בספרי הנומרולוגיה הקבלית וכח האותיות אני מספר את הסיפור לפרטיו) – אז התחלתי לחקור ולהתחבר עמוק יותר לעולם הרוח והמיסטיקה. התחלתי ללמוד את סודות היקום, מודעות עצמית ותקשור, ורכשתי כלים להתמודד עם הצינור שנפתח בתוכי להעברת אינפורמציה. את ההתחברות שלי לנומרולגיה הקבלית אני מסביר לעצמי על רקע הגעתי מעולם ריאלי, עולם של הנדסה, של מספרים וצורות. כך, טבעי הדבר שיהיה לי קל לתקשר דרך פלטפורמה של מספרים ואותיות. אנחנו צריכים להבין שכל התורות כמו כירולוגיה, נומרולוגיה, טארוט, חוכמת הפנים וכו', הן תורות של פלטפורמה תקשורית. הם בעצם הכלים שלנו לחיבור הקוסמי של היקום. זה נכון להבין את צורת העבודה ומשמעות הדברים ביקום, אבל לא רק זה, ואחד הדברים העיקריים אותם אני מלמד בקורסים שלי הוא כיצד לדעת להתחבר למספרים ולאותיות ולא רק להבין את משמעותם.

בכל השנים האחרונות בחיי הקדשתי זמן רב לאיסוף ידע נוסף וקראתי ספרים רבים ביותר בתחומי המיסטיקה השונים – החל מחקר המוח וכלה בתורות הקבלה השונות. כמו כן, למדתי אצל כמה מורים רוחניים על מנת להבין את הכלים ולהרגיש את הדברים לעומק. הרעיון המרכזי בקורסים אותם אני מלמד הוא שעל מנת שנוכל לעזור לאחר עלינו קודם כל לעזור לעצמנו. שיטת הלימוד שלי, כמו גם הרעיון המרכזי בספרי, "הנומרולוגיה הקבלית וכח האותיות", היא בעצם שיטה פסיכותרפית בה התלמיד או האדם הקורא את הספר מבין קודם כל מי הוא עצמו ומה תפקידו ביקום ומה עליו לעשות על מנת לקדם את עצמו בזוגיות בעבודה עם ילדיו עם הוריו ובכלל – שהרי אין סיכוי שאוכל לפתור בעיות של אחרים כל זמן שאני עצמי נימצא בבעיה או שיש דברים בחיי המטרידים את מנוחתי, החל מבעיות פרנסה, זוגיות, בריאות, מיניות, ילדים, הורים ועוד. נכון לבוא לשמוע כשטוב, אך רוב האנשים באים שפחות טוב, או אפילו כשרע – כשהם מפוטרים, מתגרשים, חולים או מפסידים משהו בחייהם. נכון לבוא ולהעצים את הטוב לדעת כיצד לקחת אותו גבוה יותר, כשאנחנו עובדים נכון ומקיימים את הצד שלנו במשוואת היקום הרי שהאלוהות מקיימת את הצד שלה במשוואה ומעצימה את חיינו.

עלינו לזכור תמיד את הכתוב בפרקי אבות: "הכל צפוי והרשות נתונה".

15% הנחה לנרשמים לקורס נומרולוגיה בסיסי

"הנומרולוגיה הקבלית וכח האותיות" במחיר בלעדי

אירועים קרובים