יבמ תנהל את טכנולוגיות המידע של בנק la Caixa בספרד; ההיקף: שני מיליארד יורו

במסגרת ההסכם בין הענק הכחול לבנק הספרדי, תקלוט יבמ לשורותיה את קבוצת שירותי טכנולוגיות המידע של הבנק ● כמו כן, מומחי יבמ יתמקדו בקידום פעילות הבנק בשירותם של לקוחות העושים שימוש במכשירי קצה ניידים, במדיה חברתית, ובאספקת פתרונות למיחשוב התהליכים הפיננסיים על גבי תשתיות מיחשוב ענן

יבמ (IBM) תנהל את מערך טכנולוגיות המידע של בנק la Caixa מספרד, בעסקה לעשר שנים, בהיקף של יותר משני מיליארד יורו.

la Caixa הוא בנק השלישי בגודלו בספרד ולו 5,500 סניפים, כ-27 אלף עובדים וכ-11 מיליון לקוחות.

במסגרת ההסכם בין יבמ לבנק הספרדי, תקלוט יבמ לשורותיה את קבוצת שירותי טכנולוגיות המידע של הבנק באופן שיחסוך לבנק הוצאות כוללות המוערכות ב-400 מיליון יורו.

בין השאר, יתמקדו מומחי יבמ בקידום פעילות הבנק בשירותם של לקוחות העושים שימוש במכשירי קצה ניידים, במדיה חברתית, ובאספקת פתרונות למיחשוב התהליכים הפיננסיים על גבי תשתיות מיחשוב ענן.

מרכז החדשנות של בנק la Caixa, הפועל בברצלונה, יעבוד עם מעבדות המחקר של יבמ, על מנת לפתח כלים חדשים על בסיס טכנולוגיות מתקדמות שיאפשרו לבנק לשפר את השירותים ללקוחותיו.

חואן זופריה, מנכ"ל יבמ ספרד, אמר כי "יבמ הוא שותף טכנולוגי של הבנק כבר 50 שנה והחוזה החדש הוא עוד הבעת אמון ביבמ. במסגרת ההסכם האסטרטגי הנוכחי אנו מעמידים לרשת והבנק את כל היכולות והניסיון המצטבר שלנו כדי לתמוך בתוכניות הגידול שלהם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים