EMC ישראל הטמיעה מערכת דטה דומיין שלה בשירותי בריאות כללית; ההיקף: מאות אלפי שקלים

רכישת המערכת בוצעה דרך בינת תקשורת ומלם-תים ● המערכת שהוטמעה,EMC DataDomain DD670, החליפה את מערכת הגיבוי הקודמת שהייתה מבוססת טייפ ודיסק ● בעקבות הטמעת המערכת החדשה, יוכלו אנשי ה-IT בכללית לצמצם משמעותית את זמני הגיבוי, להאיץ את מהירות השחזור, לשפר את הגישה לנתונים העסקיים ולהשיג חיסכון ניכר בעלויות

בינת תקשורת ומלם-תים, בשיתוף אנשי EMC ישראל, הטמיעו מערכת של דטה דומיין מבית EMC במערך ה-IT של שירותי בריאות כללית. הפרויקט בוצע במהלך 2011 והסתיים בימים אלה. היקפו הכספי של הפרויקט לא נמסר לפרסום, אולם גורמים בשוק העריכו אותו במאות אלפי שקלים.

המערכת שהוטמעה, EMC DataDomain DD670, החליפה את מערכת הגיבוי הקודמת שהייתה מבוססת טייפ ודיסק, והפכה ליקרה, בלתי יעילה וצורכת זמן ניהול. בשל הטמעת המערכת החדשה, יוכלו אנשי ה-IT בכללית לצמצם משמעותית את זמני הגיבוי, להאיץ את מהירות השחזור, לשפר את הגישה לנתונים העסקיים ולהשיג חיסכון ניכר בעלויות.

שירותי בריאות כללית חוותה בשנים האחרונות גידול עצום בהיקפי המידע, שהגיע ליותר מ-1 פטה-בייט (אלף טרה-בייט). הדטה-סנטר של בריאות כללית מאחסן יותר מ-3,000 בסיסי נתונים שחלקם מגיעים לגודל של שלושה טרה-בייט, על גבי 2,000 שרתים – חלקם פיזיים וחלקם וירטואליים. הגידול האקספוננציאלי בהיקפי המידע יצר עבור אנשי האחסון בכללית אתגרים בתחומי הגיבוי, ההתאוששות והזמינות עבור המערכת מבוססת טייפ, ומעבר לכך הוסיף לעלויות החומרה, החשמל, המיזוג ושטח הרצפה.

לדברי משה בלקר, מנהל מערכות ו-DBA, שירותי בריאות כללית, "הצורך לגבות כל אחד מבסיסי הנתונים בחלון גיבוי שלא יגלוש לשעות העבודה, הפך למשימה מורכבת מיום ליום ויצר קושי בעמידה ברמת השירות הנדרשת. בנוסף, העובדה שחלק ניכר מפעילות הגיבוי התבצעה באמצעות פתרונות גיבוי סטנדרטים מבוססי קלטות, יצרה כמות אדירה של קלטות שדרשו שינוע, אחסון וקטלוג קפדני. הפתרון שנבחר יכול לעבוד במהירות גבוהה, לספק רשת יעילה לשכפולים ואינטגרציה חלקה עם מגוון המערכות איתן אנו עובדים".

הוא הוסיף, כי "הפתרוטן מקדם את הפעילות והזמינות העסקית של ה-IT בכללית. הוא מציע לנו חיסכון ניכר בנפחי גיבוי, בשטח דיסק ובעלויות, לצד ביצועים מעולים ורמות זמינות ושרידות גבוהים".

מיכאל פישמן, מנהל מכירות שותפים עסקיים ב-EMC ישראל, הוסיף כי "הגנת המידע והיכולת להתאושש מאובדן מידע הולכת והופכת לקריטית יותר ויותר עבור ארגונים בכלל ושירותי בריאות כללית בפרט – לאור הגידול המהיר בנתונים הדורשים אחסון וגיבוי. הפתרון פועל ללא תקלות מרגע ההתקנה, תוך השגת כל המטרות שהוצבו בתחילת הפרויקט ואף מעבר להן".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים