הוכרזו שני מחשבים ראשונים שמבוססים על מעבדי האטום החדשים של אינטל

מחשב ה-IdeaPad S110, מתוצרת לנובו, יהיה מבוסס על מעבד ה-N2600 במהירות 1.6 ג'יגה-הרץ ויגיע עם 1 ג'יגה-בייט זיכרון RAM וכונן קשיח בנפח של 320 ג'יגה-בייט ● המחשב השני הוא ה-Netbook החדש של אייסר, שמכונה Aspire One D270, והוא דומה לחלוטין בתצורה שלו למחשב של לנובו

לאחר שלפני ימים אחדים הכריזה אינטל (Intel) על ההשקה של מעבדי האטום (Atom) החדשים, שמבוססים על פלטפורמת ה-Cedar Trail, בתחילת השבוע בוצעו הכרזות ראשונות על מחשבים המבוססים על המעבדים החדשים. החברות לא חיכו השנה לתערוכת CES, שהיא בדרך כלל האירוע שבו חברות מודיעות על מוצרים חדשים.

אחד המחשבים הללו הוא ה-IdeaPad S110, מתוצרת לנובו (Lenovo), שיהיה מבוסס על מעבד ה-N2600 במהירות 1.6 ג'יגה-הרץ. המחשב החדש מגיע עם 1 ג'יגה-בייט זיכרון RAM וכונן קשיח בנפח של 320 ג'יגה-בייט. גודלה של המקלדת של מחשב זה הוא, לפי החברה, 98% ממקלדת רגילה, המחשב אף מגיע עם חלונות (Windows) בגרסת 64 סיביות. הוא גם מצויד ביציאת USB אחת בתקן 3.0 וניתן לרכוש אותו גם עם תוספת של מצלמה איכותית יותר, של 2 מגה-פיקסלים. החברה אף צירפה למערכת תוכנה שמאפשרת הדלקה והתעוררות מהירים. עלות המחשב, בצורתו הבסיסית, עומדת על 321 דולרים.

מחשב דומה מתוצרת אייסר (Acer) מוצע למכירה באירופה. ה-Netbook החדש של החברה מכונה Aspire One D270 והוא דומה לחלוטין בתצורה שלו למחשב של לנובו. עם זאת, המחשב של אייסר מוצע בשתי תצורות: אחת עם סוללה בת שלושה תאים, במחיר של 250 יורו, ושנייה בתצורה של סוללה עם שישה תאים, במחיר של 269 יורו.

שני המחשבים ממשיכים את הקו של מחשבי ה-Netbook בכך שגם הם מאופיינים במשתנים שהופכים אותם למעין גאדג'טים: הם יוצעו בצבעים רבים ומגוונים וכן אמורים להיות קלים במיוחד ולהציע זמן עבודה ממושך.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים